Shrek's mølle klør

… tror jeg nok :ups: ihvertfald har jeg set ham et par gange dagligt de sidste to dage køre møllen henover gulvtæppet. Hvorfor gør han det ?? ja jeg ved godt det nok er fordi det klør - men hvorfor mon ?? er der noget jeg kan gøre?? kan hans anakirtler være stoppet - han er kun 5 mdr og lugter ikke ??:pDe er lige blevet behandlet med Advo…?? mod øremider/orm osv da Perle har øremider.

Pyhaaa…den overskrift skulle jeg godt nok læse et par gange inden jeg fangede :klapper:

Hmm er “mølle” måske et fynsk ord ?? måske skal jeg ændre overskriften
:tihi:

mølle = numse/bagdel/rø…

[quote=Fire misser;471521]Hmm er “mølle” måske et fynsk ord ?? måske skal jeg ændre overskriften
:tihi:

mølle = numse/bagdel/rø…[/quote]

Nej, jeg vidste egentlig godt hvad det betyder…men ordene i overskriften sat samme…ja, det krævede lidt af mig :høhø:

Det kan være han har problemer med analkirtlerne - så forsøger katten med at køre …

Betyder det en tur til dr dyr ?? eller ??

Oliver gjorde det i få dage efter hans kasteration… Det kløede fordi det var igang med at hele og fordi hans pels voksede ud igen…

Er Shrek lige blevet kastereret? :slight_smile:

Han blev kastereret den 17 september. Og han er først lige begyndt med det, så det burde ikke være det.

Mini gør det når hun er lidt for hurtig til at komme ud af bakken og føler at hun ikke har fået det hele ud. Nogle gange er det bare en følelse andre gange kommer der bremsespor på gulvet:ups:

Hun gjorde det også efter hun havde fået taget temp. hos dyrlægen, men det må altså også være irriterende at have en ordentligt klat vaseline siddende. Fik hende dog tørret og så stoppede det igen.

Næhhh, ikke hvis du selv kan :høhø:

Men der er nogen der uden grund kører …

En sprængt analkirtel båder lugter og ser grim ud

Nej så burde det være overstået… Hmm… Ja så ville jeg også tro analkirtlerne kløede… eller måske han har fået en lille rift bagi, som klør?

Det kan jo ske for selv den bedste :ups:

[quote=Lis Dahlstrøm;471552]Næhhh, ikke hvis du selv kan :høhø:

Men der er nogen der uden grund kører …

En sprængt analkirtel båder lugter og ser grim ud[/quote]

AVVVVVVV :ked:

[quote=Lis Dahlstrøm;471552]Næhhh, ikke hvis du selv kan :høhø:

Men der er nogen der uden grund kører …

En sprængt analkirtel båder lugter og ser grim ud[/quote]

Åhhr, stakkels kat… :ked:

Hun stod på en udstilling ugen efter - helt lukket, intet at se - bad faktisk dyrlægen i indcheck kontrollere hende - det var perfekt:-)

Wow…hvordan kan det næsten lade sig gøre???
Det var da godt nok hurtig helbredelse…

Hmm Shrek har intet siddende, og der kommer heller ikke mærker. Det kan jeg nemlig se for hver gang har han gjort det på noget bølgepap jeg har lagt på gulvet som han elsker at lege med/under :rolleyes:

Kan du mærke om hans analkirter er ømme??

Måske i forhold til nogen af dine andre missere…

Teddy kan jeg huske gjorde det på et tidspunkt, jeg bemærkede det, men det skete kun et par gange og så holdt han op.

Har Shrek blød mave? For det kan godt betyde at analkirtlerne bliver irriterede fordi at de bliver fyldt, og hvis der ikke er noget “hård” affføring til at hjælpe med at presse analvæsken ud, så kan de godt blive lidt ømme og fyldte.

Jeg har aldrig tømt analkirtler på en kat før, men har gjort det rigtig mange gange på ildere. :høhø: Det er en “ildelugtende affære”…