Siameser katte når de er "værst"

Faldt over denne video - skal da lige love for de er nogle skrigeskinker :tihi:

[video=youtube_share;WwSYm1NPHP4]Our Siamese Cats at Shower Time - YouTube

hehehe… ja, den har jeg set et par gange, den er vanvittig… også har jeg lært et nyt udtryk… “skrigeskinker” heheheh :høhø:

Ja, den har jeg også set op til flere gange. :høhø:

SÅ meget går mine siatalere TRODS alt ikke amok. Men stille er de ikke, når fanden ta’r ved dem. :wink:

Før jeg fik Fanni,så syntes jeg at de var slemme. :S Efter… :tihi:

Og May i brølende løbetid får Fanni til at virke som en stille kat! :S

Det I åbenbart ikke forstå er, at deres to-ben jo er ved at dø!! :yikes: Druknedøden, endda! :yikes::yikes:
Vand er livsfarligt! Det ved enhver siameser med respekt for sig selv. :tihi:

Det er første gang jeg ser den efter Eddie flyttede ind… Har set den før…

Men synes ikke længere den er SÅ slem :tihi:

Ens grænser flytter sig :smiley: Ikke at Eddie bræger på den måde hele tiden, men det sker da han kommer med en sang fra de varme lande :smiley:

[QUOTE=Løvehjerte;1213540]Det I åbenbart ikke forstå er, at deres to-ben jo er ved at dø!! :yikes: Druknedøden, endda! :yikes::yikes:
Vand er livsfarligt! Det ved enhver siameser med respekt for sig selv. :tihi:[/QUOTE]

Camillas forhenværende avlshan, koraten Omaha, der nu bor i Holland reagerede på nøjagtig samme desperate måde… liiiidt pinligt når man boede på et hotelværelse med ham :tihi:

Men ok… korater og siam er jo også kusineracer :slight_smile:

Hun skriger næsten ikke i hverdagen, kun når hun er meget utilfreds eller når man finder yndlingsgodbidderne frem og ikke er hurtig nok til at give hende dem. :argh:

[QUOTE=Løvehjerte;1213540]Det I åbenbart ikke forstå er, at deres to-ben jo er ved at dø!! :yikes: Druknedøden, endda! :yikes::yikes:
Vand er livsfarligt! Det ved enhver siameser med respekt for sig selv. :tihi:[/QUOTE]

Fanni sidder og vogter udenfor døren til badeværelset, når jeg bader.

Min store søn, Lucas udbrød: sådan en kat passer ind til os mor for den snakker lige så meget som dig, mig, Silas og Frodo… Og Frodo forstår jo hvad den så siger :tihi:
Lucas er 6 år

Godt nok bræger Bettefisen ikke, men han kan godt komme med så meget lyd at han vækker mig. Det er sædvanligvis kun når han vil have vådfoder. Især når der ikke er mere tilbage. :slight_smile: