Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Jeg elsker bunker, der bistår mig, mens jeg skriver opgave :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Ulla er næsten væk :face_with_hand_over_mouth:

Men kun næsten :crazy_face:

20 Synes om

Gå væk menneske, vi er nogen der sover :smiley:

1 Synes om

:smile: Jeg har pillet ved lyset, så det er mere tydeligt, at det ikke er nogen der sover… overhovedet! :joy:
Der var fuld smadder på “dril storebror/lillesøster mest mulig” legen :crazy_face:

14 Synes om

En powernap efter skole :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Jeg har ellers aldrig været udfordret med skabsåbnere… så flyttede Ulla ind :woozy_face:
Jeg hørte lyde der indikerede “du bør reagere” og fandt det her :crazy_face:

19 Synes om

Jamen se lige hendes søde lille ansigt der. Hun er jo uskyldigheden selv :joy:

2 Synes om

Aha… :thinking::smile:

2 Synes om

Ansigtet siger 100 % Undskyld mor…det var de andre der sagde jeg skulle :grin:

3 Synes om

Det er godt de ikke kan bruge en telefon, så var jeg blevet meldt :face_with_hand_over_mouth:
Men de tager det så flot alle tre :smiling_face_with_three_hearts:

Jeg håber nogle herfra kigger forbi Hedensted i weekenden :slightly_smiling_face:

Lørdag er de alle tre med, søndag holder Flappe fri :slightly_smiling_face:

20 Synes om

Det har været en begivenhedsrig showweekend på alle parametre :smile:
Jeg havde lånt Annes Bree, da jobbet kaldte på Anne. Samlet Pernille op og med 6 katte drog vi til Hedensted :face_with_hand_over_mouth:
Få meter fra hallen lyste bilen rødt i instrumentbordet og jeg ringede til min private hotline. Umiddelbart ingen panik og vi parkerede pakkede ud og showet gik i gang :clap:t2:
Flappe fik sit certifikat og brugte resten af dagen på at se lækker ud i sit bur :smiling_face_with_three_hearts: Frank fik en NOM over en sphynx :flushed: og skulle derfor på scenen :crazy_face:
Ulla fik også en NOM og dermed havde hun også planer resten af dagen :smiling_face_with_three_hearts:
Frank fik ikke mere med hjem, men Ulla endte med at blive BOB 4 efter at have slået en Deven Rex :trophy: :partying_face:
Sikke da sikke da :smiling_face_with_three_hearts: efter en lang lørdag fik vi pakket kattene i bilen og vendte snuden hjem. Det vil sige, da vi ramte Ejer Bavnehøj, trak vi ind på rastepladsen, for igen at kontakte min private redder med henblik på at blive hentet :roll_eyes: Bilens generator var kaput :expressionless: Lars skaffede et fejeblad og Pernille og jeg gik på tanken og købte sodavand og franske hotdogs :blush:
Så selvom vi ikke havde så langt på show denne gang, var vi alligevel først i Bælum temmelig sent :woozy_face:
Søndag havde jeg fået lånt en bil, og vi kunne sove lidt længere. Desværre var lørdagens show ABY-fest, men det er ingen skam at tabe til pæne katte :slightly_smiling_face::+1:t2:
Så Ulla og Frank fortsatte deres gode arbejde med at vinde hjerter :heart: Det gør de til gengæld også godt begge to :smiling_face_with_three_hearts:
En fantastisk weekend er forbi :slightly_smiling_face: På alle måder begivenhedsrig :face_with_hand_over_mouth:
Sjov, hyggelig, spændende, overraskende, lidt frustrerende og med flødeskum på :smiling_face_with_three_hearts:
Gad vide, hvad livet havde af indhold før katte :face_with_hand_over_mouth:

20 Synes om

Tillykke med de flotte resultater :nytaarsballon:

1 Synes om

Der er andre end mig, der har haft en hård weekend :face_with_hand_over_mouth:

15 Synes om

Siameserlogik i højeste potens :joy::smiling_face_with_three_hearts:

Nullerputten de ligger i, er estimeret til én af dem… den anden er der faktisk god plads til 3 :crazy_face:

17 Synes om

Stort tillykke med det flotte resultat :flag: , jeg fornemme nogle af kattene er dins mand’s katte , tør han ikke selv udstille dem? Undskyld min spørgsmål :ups: har bare tænkt meget over det

Hvis man ikke som nogle af os andre har “været med” hele vejen, siden Luise mødte Lars og frem til nu, så kunne man måske godt få det indtryk :slight_smile:

Men jeg tror nok, at kattene er Luises, for Lars kan slet ikke lide katte :wink: Troede han vist engang.

Sorry, Luise - du skal selvfølgelig selv have lov at svare :blush:

6 Synes om

:smile: Det er ret spot on :face_with_hand_over_mouth: og Lars har overhovedet ingen interesse i at udstille, det er så til gengæld rigtigt nok :slightly_smiling_face:

5 Synes om

Det er sjovt pludselig at huske noget…
KG var uvidende men alligevel vidne til mit første møde med Lars :face_with_hand_over_mouth:

Klip til nogle timer senere :clapper:

Mange af jer kender resten af historien :wink::smiling_face_with_three_hearts:

10 Synes om

Well… kender så ikke optakten, men mistænker at jeg har en anelse om hvad resten af historien handler om… :thinking: :smirk:

2 Synes om