Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind og har været det siden onsdag i sidste uge. :laughing:
En stor personlighed er nedkommet og jeg har i dag været oppe og gratulere den nybagte mor, og beundre alle hendes små dejligheder :star_struck: Der findes bare intet bedre end at blive vind og skæv og øm alle steder af, at sidde og glo ned i en fødekasse med mor og børn :smelter:
Pip var så sød at overholde den aftale jeg lavede med hende, da hun præsenterede røde dutter, at lave en blåmasket pige til mig. :thumbup:
Om nogle uger, flytter der en lille ny pige ind. :hjerte:
Vi havde snakket om navne allerede før vi viste noget som helst, for det er sjældent kedeligt at snakke navne i Vendsyssel :laughing: så…

Der var jo engang at en del af Trioen fik en Umbriel og der var stor enighed fra andre (også her på KG) om at Ulla var det perfekte navn… Det mødte dog stor modstand for ejeren (forstå det, hvem der kan :wink: ) anyway, så blev der ikke nogen Ulla dengang.

Langt de fleste herinde ved, hvor længe jeg har ønsket mig en blåmasket pige så den del, der blev valgt fra Annes helt igennem skrupskøre, men sjove liste med killingenavne, taler lidt ind i det; Ilikethis Wet dream. Men der manglede ligesom noget og pludselig var Ulla i spil igen. Det gik der nogle dage med at more sig over. Lad mig sige, ikke alle er lige begejstrede… :sunglasses: :laughing: Jeg forelagde imidlertid Lars at vores (måske) nye hunkat kom til at hedde Ulla. Stoisk rolig og temmelig tør som han er, var eneste kommentar ” Er det så Ulla T?” og ja, det måtte det nødvendigvis ende med.

Derfor vil jeg gerne præsentere vores nye veninde på Agerbjerggård: Ilikethis Wet Dream of Ulla T. :hjerte:

Smuk også i profil :hjerte:

Kommer med lyd, når der ikke er en babs i munden af hende :smile:

Hele dyngen med Ulla T øverst :blush:

Og når de andre bøvler om øverste række, så ligger Ulla T på siden, og har nederste række i fred og ro :laughing:

Jeg er HELT solgt til stanglakrids :smelter:

26 Synes om

jamen altså :hjerte: stort tillykke med fejlfarvede Ulla så :wink: :flag:

… jeg siger det bare, navnet leder hen til virkelig mange gode bemærkninger :joy: :muhaha:

Mange tak :smile: Jamen med det navn er der faktisk ikke meget der kan blive kedeligt :crazy_face::joy:

Uh-la-lah :slem:

4 Synes om

Og det er så nu at du skal sige tak for min store modstand, for ellers kunne hun jo ikke hedde Ulla :stuck_out_tongue_winking_eye:
Tillykke med hende :heart::denmark::tada:
Farmor er også stolt denne gang :wink::joy:

2 Synes om

Kæmpe tillykke :smiley: Så fik du dit ønske opfyldt, og sikke et fedt navn!! :flag: Glæder mig til at møde hende på udstillinger :slight_smile:

1 Synes om

Du er bare piv misundelig på det navn :joy: men mange tak :joy::clap:t2: Jeg elsker det! :smile:
Det kan du også godt være, de er så lækre alle sammen :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Tillykke med Ulla :flag: ,
jeg har altid syndes Ulla var en flot navn, og har mødt en par Ulla ’ ere i mit liv, og det har været møder jeg ikke har ville være foruden, de har berigtiget mit liv.
Men kan forstå der har være lidt imod navnet her, gætter på noget med katte kunsterne :smiley:
.
Glæder mig til og følger Ulla i dit katte hjem

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg glæder mig også til at se dem med fingrene :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Lang historie kort :slightly_smiling_face: Kamilla fik en kat, der hen Umbriel på stamtavlen. Da hun blev købt, var Anne og jeg fulde af gode ideer til daglig kaldenavn, deriblandt Ulla. Kamilla bryder sig overhovedet ikke om navnet Ulla.
Så selvfølgelig mente vi Kamillas kat skulle hedde Ulla :crazy_face:

7 Synes om

Pjat med dig Kamilla… der findes både en Elizabeth d. 2, og en Margrethe d. 2. Selvfølgelig kunne der også havde været en Ulla d. 2 :joy: :muhaha:

7 Synes om

Ulla d. 2 :lol:

3 Synes om

Jeg har haft en rød kat der hed Karl Marx d. 11, i daglig tale Max. Jeg ville nemlig kalde ham Max, men synes det var for kort og kedeligt som fulde navn, og 11 er mit yndlingstal, og sådan endte Max med at blive en Karl Marx d. 11. :grin:

5 Synes om

Tilykke med Ulla T. :heart:

Stort tillykke :flag: med din våde drøm :stuck_out_tongue:

Det er dejligt, når man bare en gang imellem får sine farveønsker opfyldt :hjerte: og jeg glæder mig til at følge hende fremover.

1 Synes om

Tillykke

Jeg har været på søndagstur op til Ulla T :blush: ja jeg har også snakket med Anne, men det er næsten sekundært :sunglasses::grin:


Dygtige Pip med hele dyngen :smiling_face_with_three_hearts:


Ulla T og Pathos konspirerer :sunglasses:


Bedstepladsen :smiling_face_with_three_hearts:


Hvor sød, lækker og helt igennem dejlig kan man være :heart_eyes:

24 Synes om

Næste gang, så skal jeg altså med, NÅ! :grimacing:

3 Synes om

Sorry, men jeg henter dig altså ikke :sunglasses::joy:

What?!?! :scream: