Siamesertosserier på Agerbjerggård :rolleyes:

Så det er i virkeligheden Luise der hele tiden snakker til sin kat …

11 Synes om

Ja faktisk :joy:

6 Synes om

Så er det altså ikke fra fremmede at Idgie plaprer løs hele tiden ? :ups:

7 Synes om

OG jeg er tilbøjelig til at tro, hun har den selektive hørelse fra mig også :grin: Der er vist en digital bøvs på KG lige nu :smile:

11 Synes om

Altså - jeg har måske en svag tendens til at tale med mine dyr…
Pete var fra starten moderat vokal, mens Diesel var stort set tavs - Pete er nu meget kommunikerende, og Diesel er også begyndt at snakke med… :smirk:

12 Synes om

Jamen altså Skrigeballonen og Spøgelset har gjort det rigtig godt sammen med Dupont og Dupont - kæmpe tillykke med det :muscle: :trophy: :partying_face: :flag:

Var I fuldstændig skæve i hovedet da I ramte hjem. Jeg var nok blevet vanvittig af det skrigeri som I beskriver det :sweat_smile:

Hvem havde den chokoladefarvede OLH med… bliver lidt nysgerrig :wink: Anne Wagner el. Maria Lange måske?

3 Synes om

Det var Anne Wagner :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Og ja, vi var godt møre. Jeg var hjemme kl 22.30 og Luise havde godt en time længere

3 Synes om

Og med skrigeballonen i bilen :blegne:

2 Synes om

Jep, der blev ikke hørt højt musik i radioen for at holde mig vågen :joy:
Vi sejlede over, og på båden var de rimelig stille og vi fik 1,5 times hvil fra trafikken :+1:t2: Jeg ramte Bælum 23.45 tømte bilen, fik en godnatbajer sammen med Lars og sov til 7.00 :clap:t2:
I bilen kan jeg imidlertid godt tune spektaklet ud, men på show synes jeg det er lidt sværere :smile:

7 Synes om

Idgie Threadgoode :heart:

Flappe :heart:

Ulla T❤️

Frank Sachs :heart:

22 Synes om

:smelter: :smelter: :smelter: :smelter:

1 Synes om

Idgie hader støvsugeren og er både lidt bange men også meget gal på den :woozy_face: Hun smækker den hver gang jeg støvsuger :smile:

Det er egentligt en video, men kan ikke huske hvordan den kommer i et indlæg :persevere:

17 Synes om

Hvor er hun modig… :thumbup:

9 Synes om

Det kommer an på, hvor videoen ligger. Hvis den skal uploades her, skal den fylde meget lidt, for at du kan få lov. Ligger den på Youtube, sætter du bare et link ind. Ligger den på FB, kan du også linke. Hvis den er offentlig, kan alle vist se den, som jeg har forstået det.

4 Synes om

Der findes ikke noget bedre end sol og musejagt :smile:

20 Synes om

Stille morgen, den første kop kaffe indtages på terrassen sammen med kattene… 3 sekunders ro for Idgie kommer galoperende med de andre i hælene og jeg hører en mus hyle…
Gæt hvor hun slap den…

Og gæt hvor den er nu :crazy_face:

17 Synes om

Gad vide, om de får den på et tidspunkt, eller den også ender sine dage under hynden :persevere:

16 Synes om

Eller om de gør Nuts kunsten efter og I også får en madpakke med en dag. :muhaha:

8 Synes om

Det gør vi ikke :smile: Hun fik den igen og den endte sine dage udenfor med døren lukket! :face_with_hand_over_mouth: ja vores havedør trænger voldsomt til en gang vand og sæbe :woozy_face:

17 Synes om

Kan huske engang at Bertil slap en mus løs i køkkenet, den levede bag panelet i 3 dage indtil han en nat fangede den og så slap den løs i mit soveværelse :face_with_peeking_eye:

15 Synes om