Jamen der duttes jo næse
Hvem er den modige ? ![]()
Have!!
Nuts ville være dybt misundelig, hvis hun så billedet. Ikke pga. den store siameser - sådan én har hun også
- men pga. haven. Her er Nuts nemlig forment adgang til haven indtil vi har fået klippet vores hæk helt færdig, og har fået monteret en ny omgang el. ![]()
Det er Frank
Men hun dufter jo også spændende i hans næse ![]()
Jeg var og kan sådan set stadig være lidt prøvet med Flappe…
Så fik jeg Ulla T ![]()
Hun aner ikke, hvad der venter hende i morgen ![]()
Flappe må desværre blive hjemme, han har raget noget til sig så han må sidde over ![]()
Ulla og jeg blev hentet af Anne tidligt i morges, for at tage til Herning. Jeg måtte som sagt lade Flappe blive hjemme pga sygdom, så Ulla måtte klare sin ilddåb alene.
Vi havde fornøjelse af hendes sprøde stemme hele vejen fra Bælum til Herning samt det meste af dagen, kun afbrudt af et par timers “nu er hun endelig slukket, lad hende for Guds skyld sove” ![]()
Jeg må indrømme, at hun tog det væsentligt bedre end forventet og hilste på rigtig mange publikummer, både voksne og børn. ![]()
Jeg havde dog sele på ved dommeren, for det er et menageri med åbne porte, mange mennesker og andre dyr.
Hun havde lidt spjæt, men igen meget bedre end forventet på et første show ![]()
Dommeren kunne lide hende, og på certifikatet fik hun påskrevet WRONG OWNER! ![]()
Hvilket også resulterede i en NOM
Det var dælme da en ok start ![]()
Så det var også super spændende, da sceneshowet skulle afvikles ![]()
![]()
![]()
Det er også altid spændende, hvordan en kat tager den slags i fremmede hænder, men det gik… Ulla blev BIS og med i opløbet om BOB titler
Det var helt skørt ![]()
Men det blev “værre” endnu ![]()
Der blev sat navn på BOB 4… BOB 3… BOB 2… og jeg fattede ikke et hak
Anne måtte prikke til mig før Fru Tungnem her fattede at Dk Ilikethis Wet Dream of Ulla T blev BOB 1!!! på sit første show ![]()
![]()
![]()
![]()
I en skide kostald
og så vandede jeg høns ![]()
Sikke en start
Den bette skærebrænder kan altså andet end bare råwe efter folk ![]()
![]()
Det har gonnok været en vild dag
OG ligeså hyggelig, sjovt, festligt som altid ![]()
![]()
Godt med lyd på
Hør dame jeg vil gerne lige ned lidt
Godt rød i kammen
Åndssvag stolt og meget glad
A star is born.
Stort tillykke til dig og opdrætteren. ![]()
Stort Tillykke ![]()
Det er så godt gået, tillykke ![]()
Stort tillykke med den lille skærebrænder. ![]()
Tillykke med skærebrænderen Ulla T.
![]()
Stort tillykke med Ulla 's nye titler ![]()
I dag har vi holdt søndag og hende og Flappe har bogstavelig talt været ved at vælte det hele ![]()
Han er stadig ikke helt frisk, men frisk nok til at “rykke lillesøster i rottehalerne” ![]()
![]()
Åh, det var dejligt ![]()
Lykken er en hankat, der kommer i tanke om han faktisk er han ![]()
Endnu større lykke er det, når han får bukser på og ikke kan gå… ![]()
Total nedtur når så han alligevel kan sætte en streg, og så Rivejernet ligger sig i det
Nogle dage må bare gerne hurtigt gå over
Der er fremover nedlagt veto ift. at erhverve flere Ilikethis-katte
På den anden side… Flappes halvsøster og Pips datter…. Jeg burde have været klogere
Altså med Annes track record når vi snakker katte, så vil jeg sige at du selv har bedt om det… medmindre der har været hjernevask involveret
![]()
@anne_p har forsøgt i årevis, at groome mig … ![]()
Hjernevask er købt ![]()