Sidste dag på arbejdet

Jeg har sidste arbejdsdag på mit nuværende arbejde natten til fredag - så starter jeg 1. december i en fast stilling i Århus :thumbup:

Men jeg har brug for et råd, for jeg vil jo gerne give dem lidt mundgodt i forbindelse med min sidste dag. Så hvad synes I er passende? Jeg har været der i 5 måneder og overvejer at bage en kage til dem samt supplere op med lidt chokolade og slik. Virker det okay, eller er det nærigt? Havde jeg arbejdet dag ville jeg nok have købt brød og pålæg til et lille frokostbord, men det skal helst være noget som jeg bare kan lade stå til dagvagterne, så de selv kan tage.

kage er da fint :slight_smile: evt morgenbrød hvis det passer rent tidsmæssigt

Kage er altid godt. Her i firma’et bruger vi at give kage uanset tidspunkt på døgnet

Godt, jamen så bliver det kage :slight_smile:

:savle: :savle: :savle:

Kage er da fint, prøv evt min gode banankage - den er nem-hurtig-og-billig-og-sund-og-smager-bare-så-godt

:savle:

Tillykke med dit nye job.

:flag:

På min arbejdsplads giver vi oftest rundstykker… Vi er max 10, og man kan få et tilbud i Føtex med 10 rundstykker og en kage for 30-40 kr. :slight_smile:

Men ellers er kage helt fint synes jeg… Du har jo heller ikke været der vildt længe… Jeg ville bare bage en kage…:slight_smile: