Sidste nye af somali babyerne

Babyerne er nu næsten 16 uger gamle - her lidt stemningsbilleder :slight_smile:

Først billeder af de 2 der stadig søger nye slaver (måske den ene er reserveret ? vi forhandler :D)

Royal

Ra
(ups - forkert størrelse på billedet, håber han kan ses alligevel :)- jeg kan ikke rette)

Rabi’A - Ra - Royal

Ra leger med fisken :hjerte:

Royal tager en “slapper”

Rabi’A, Royal, Ra, Re

Det burde ikke være tilladt at lægge billeder ind af SÅ bedårende sølv-katte!! :smelter: De er simpelthen ikke til at stå for!

Ja, hvad kan jeg sige. De er jo stadigvæk helt og aldeles bedårende :wehuu:

Men det lyder da dejligt at du nu måske har 3 solgt :slight_smile:

Det er da godt min papdatter er på ferie hos sin mor, så kan hun ikke lure med over skulderen, og dermed fedte endnu mere for at få en af drengene.

De er bare utrolig smukke og noget så kære! :wehuu:

:hjerte: De er smukke alle sammen!!
:hjerte: Royal :hjerte: er dog i mine øjne den smukkeste!

Jeg synes, de er skønne :smelter:

De er simpelthen så smukke :hjerte: og søde :inlove:

Smukke, dejlige sølvkillinger. :hjerte::hjerte::hjerte:
Og det ser heldigvis ud, som om “solbrændtheden” er gået af dem igen. :slight_smile:

Ja jeg syntes jo ikke de hverken er nuttede, smukke, dejlige, kysseklare, skønne… :ikkeenig:

Jeg syntes de er tæske lækre :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :stuck_out_tongue:

De er vel nok lækre…og det ligger helt fast, at der engang skal flytte en, eller snarere 2, sølvsomali’er ind i mit hus :rock:

Ej hvor er de bare fine alle 4!! :hjerte:

Åhhhh hvor er de smukke:hjerte::hjerte::hjerte::inlove::inlove::inlove::smelter:

Cats og Conni

Dejlige killinger - skønt at se, at du fik så pæne sølvkillinger ud af den kombination.

Ihhhhh, de bliver da også bare mere og mere pragtfulde! :love2: :hjerte:

Nøøjj, hvor er de bare lækre - specielt ham Royal… han er da en smuksak! :hjerte: Hvis nu jeg byggede lidt ud, så er det lige før, der kunne være plads til ham her! :høhø: