Sig navnet

:):):):slight_smile:

På en skala fra 1-100 hvor god er du så til at huske brugernes rigtige navne herinde ???

:?

Jeg selv må sige … 10 - for dem af jeg der har kunstnernavne de bliver altzå ved med at VÆRE det navn i mit hoved - jeg læser aldrig underskriften, hvor det rigtige navn måske står…

:tihi:

oma

sorry den var ikke sød, jeg syntes jeg er rimelig til at kunne folks rigtige navne.
jeg vil sige jeg ligger på 8½

-LOL -LOL -LOL -LOL

Det var også min første tanke

Men på den scala vil jeg sige 15. De nye brugere kan jeg ikke umiddelbart huske, og de goe gamle bruger meget ofte deres eget navn, men der hvor de har et andet navn, dér kan jeg huske en del af de “gamle” brugere herinde :fin:

-LOL den tænkte jeg også da jeg lige så tråden.

Men ellers synes jeg at jeg indenfor rimelighedens grænser kan huske de fleste navne.

-LOL-LOL-LOL

Havde jeg en fornemmelse af at dette ville komme ??

Og hvor det ville komme fra ??

JA !

:yah::yah::yah::yah:

Jeg er meget visuelt orienteret og husker faktisk bedre avatar og signatur mere end et brugernavn - jeg husker det som et hele. Jeg husker det ikke i detaljen, men jeg bemærker straks, hvis avataren er ændret - noget ser forkert ud. Jeg har ikke vænnet mig til lenschows nye avatar endnu fx. :tihi: og den er ikke helt ny.

Nogle sidder bedre fast end andre :høhø: , alt efter også hvor aktiv brugeren er.
Avatar synes jeg at lægger mere mærke til, især hvis én har fået en ny. Nogle er så anonyme at de næste forsvinder helt. Idag F.eks troede jeg én det var en helt ny bruger herinde, men næ nej vedkommende havde endda fået tilnavn … Hmm måske er det bare mig, der lide af senil demens light :høhø:

Det er mest avataren, jeg lægger mærke til og husker.

For mig ER folk deres brugernavne (signaturen og avataren) :slight_smile:

Og Bøllemis, skattekat, alleos7, Felis osv. kan ikke hedde andet IRL :tihi:

[quote=Rikke H;301837]For mig ER folk deres brugernavne (signaturen og avataren) :slight_smile:

Og Bøllemis, skattekat, alleos7, Felis osv. kan ikke hedde andet IRL :tihi:[/quote]

:inlove::inlove:

Hvor ER jeg glad for dit indlæg, for det er præcis sådan jeg har det.

:tak:

Jeg er en klovn til at huske navne er jeg bange for. Min hukommelse er som en si, og jeg kan heller ikke huske fødselsdage og den slags. Det er ikke engang altid jeg kan huske mine egne børns navne. Sommetider må jeg igennem alle tre navne, inden jeg rammer det rigtige :frowning:

Så hvis ikke lige jeg kan huske jeres navne herinde, så er det altså bare fordi jeg simpelthen ikke KAN huske hvem der er hvem. Jeg kan bare ikke huske jeres navne. Hverken nick eller jeres rigtige navne. Men inde i mit lille hoved, ved jeg udmærket hvem der er hvem - jeg kan bare ikke sætte et navn på.

Det er rigtig ubehageligt, hvis jeg møder en på gaden som jeg egentlig kender rigtig godt, men ikke kan huske hvad hedder. Øv hvor er det strengt, ikke bare at kunne sige Heeej Sofie, hvor er det rart at se dig. Jeg ville så gerne bruge navnene på dem jeg møder, men der er ikke ret mange hvis navne sidder så fast, at jeg kan huske dem hver gang.

Det er rigtig ØV er det :ked:

[quote=solveig;301884]Jeg er en klovn til at huske navne er jeg bange for. Min hukommelse er som en si, og jeg kan heller ikke huske fødselsdage og den slags. Det er ikke engang altid jeg kan huske mine egne børns navne. Sommetider må jeg igennem alle tre navne, inden jeg rammer det rigtige :frowning:

Så hvis ikke lige jeg kan huske jeres navne herinde, så er det altså bare fordi jeg simpelthen ikke KAN huske hvem der er hvem. Jeg kan bare ikke huske jeres navne. Hverken nick eller jeres rigtige navne. Men inde i mit lille hoved, ved jeg udmærket hvem der er hvem - jeg kan bare ikke sætte et navn på.

Det er rigtig ubehageligt, hvis jeg møder en på gaden som jeg egentlig kender rigtig godt, men ikke kan huske hvad hedder. Øv hvor er det strengt, ikke bare at kunne sige Heeej Sofie, hvor er det rart at se dig. Jeg ville så gerne bruge navnene på dem jeg møder, men der er ikke ret mange hvis navne sidder så fast, at jeg kan huske dem hver gang.

Det er rigtig ØV er det :ked:[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Ved du hvad, Solveig - vi kan ikke være gode til det hele - så du er sikkert god til en masse andet - og hvis vi en dag mødes ved et kattetræf eller lignende, så LOVER jeg dig at bære et stort skilt om halsen hvor der står Tante T…

:slight_smile:

[quote=Rikke H;301837]For mig ER folk deres brugernavne (signaturen og avataren) :slight_smile:

Og Bøllemis, skattekat, alleos7, Felis osv. kan ikke hedde andet IRL :tihi:
[/quote]

Jeg har det lige omvendt.
Jeg har det bedre med et rigtigt navn - men vi er jo forskellige.

Jeg tror, at jeg som forsøg vil omdøbe mig til Æbleskiven.
Jeg er vild med æbleskiver. :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;301926]Jeg har det lige omvendt.
Jeg har det bedre med et rigtigt navn - men vi er jo forskellige.

Jeg tror, at jeg som forsøg vil omdøbe mig til Æbleskiven.
Jeg er vild med æbleskiver. :)[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

Hvor er du bare skøn, Mona - så vil jeg hedde [COLOR=magenta]lyserød - for det er jeg vild med[/COLOR]

:inlove:

[quote=Mona Jensen;301926]Jeg har det lige omvendt.
Jeg har det bedre med et rigtigt navn - men vi er jo forskellige.[/quote]Jeg tror du misforstår mit svar?

Netop fordi jeg forbinder brugernavnet med personens navn, vil jeg MEGET hellere folk skrev deres (kalde)navn som brugernavn.

Det er underligt at skulle skrive.

Hej puttenuttemissemor, Kære missekisse osv.