Sigga har opdaget at en IPad kan være sjov… Hun er bare sur over, at hun ikke selv kan få den til det!
Når hun har kaldt tilstrækkeligt længe (og slettet et par af mine apps) forbarmer jeg mig over hende.
Tag den mus! Og den!
Nu fik jeg dig!
(Lille tip til jer andre: Hvis ikke I vil dele alle jeres skærme med jeres kræ, så lad dem ikke prøve muse-spillet! Nu kurrer Sigga hver gang hun ser iPads, og i forgårs hoppede hun op på tv-bordet og gav sig til at klaske på skærmen under Danmarks håndboldkamp! Jeg troede dæleme ikke, hun kunne overføre til andre skærme, men enten er hun meget klog eller også er hun meget dum:tihi:)
Fanni mistede hurtigt interessen, da hun ikke kunne finde musen bag ipad’en. :lortepc:
Mimi fik frataget retten til at lege med ipad’en, da hun også begyndte at ville bruge min smartphone. Det lykkedes hende faktisk, at ringe til Camilla. Hvorfor ved jeg ikke, men ringes til Camilla skulle der. :callme:
[QUOTE=Eva;1300294]Jeg ejer ikke den slags legetøj - og købe det for kattenes skyld:?
Nej, det tror jeg alligevel ikke, selvom jeg vil gøre meget for dem :høhø:[/QUOTE]
Rigtigt legetøj som man kan kaste rundt med og bide i, er også meget bedre. Jeg synes i hvert fald mine katte har en tendens til at blive frustrerede over ikke at kunne få fat i de der mus der piler over skærmen, og så vil jeg sådan set også gerne have min iPad i fred :). Så det er meget sjældent vi sætter gang i musespillet.
Enig, rigtigt legetøj er meget bedre. Det er også kun en gang imellem at Sigga får lov, og jeg er obs på om det stresser hende. Og så leger vi altid “rigtigt” bagefter eller træner, så hun oplever at “fange” noget:-). Men iPad’en er endnu en mulighed for at variere vores leg (ligesom papkasser, papirsposer, oliven mm), så derfor får hun lov indimellem- selvom der kommer til at gå noget tid nu, hvor hun er blevet så optaget af skærme.
Vi opgav den også her efter nogle få gange. Kattene blev så frustrerede, at de forsøgte at grave sig ned under iPad’en for at finde de mus, der blev væk. Men sådan er katte jo så forskellige
[QUOTE=HolmeInc;1300345]Kombinationen oliven og kat har jeg så ikke lige hørt før; men hvorfor ikke :høhø:
Har hun en speciel favorit eller er alle oliven bare lækre?[/QUOTE]
Alle oliven virker, men dem mennesker synes er gode er også Siggas favoritter. De små sorte, der ikke smager af noget får kun er par halvhjertede dask:tihi: