Sikke en forskrækkelse ! ( Hund )

Ja, der findes sikkert mange der slet ikke forstår, at et dyr er et familiemedlem.

Det er ikke vores børn, men et højt elsket medlem af familien.

:hjerte:

Mange har den holdning :

årh, det er da bare en kat/hund - du kan da bare købe dig en ny

:uha::uha:

Nej, man kan ikke bare købe sig en ny ven - for ingen kan erstatte den, vi har mistet.

Vi kan, når vi er ovre sorgen og tabet købe en ny kat/hund - som også er dejlig og elskelig, men dét får vi ikke vores mistede ven tilbage af.

:brist:[/quote]

Ja, lige præsis!!

Jeg har også før hørt, den er med at det nok ikke bliver så slemt, når en af dem skal væk, for vi har jo 3 andre!!!

Det gør da absolut ingen forskel!! Tabet bliver da ikke mindre af den grund.

Jeg var inde på apoteket den dag du skulle til dyrlæge med ham. Susan trak mig med ind bagved og fortalte om ham. Må indrømme jeg stod med tårer i øjnene, selvom jeg aldrig har haft fornøjelsen af at møde ham live. Jublede da hun senere på aftenen skrev, at du havde fået ham med hjem igen. Håber I får mange gode år sammen endnu

Marianne

Det er aldrig rart på nogen facon at sige farvel til en gammel ven. Dejligt der er mulighed for at have lidt tid sammen endnu.

[QUOTE=Zatifi;546457]Jeg var inde på apoteket den dag du skulle til dyrlæge med ham. Susan trak mig med ind bagved og fortalte om ham. Må indrømme jeg stod med tårer i øjnene, selvom jeg aldrig har haft fornøjelsen af at møde ham live. Jublede da hun senere på aftenen skrev, at du havde fået ham med hjem igen. Håber I får mange gode år sammen endnu

Marianne[/QUOTE]

Årh …tak for et rigtig sødt indlæg, Marianne.
Jeg har elsket ham højt hver eneste dag i hans liv…og kærligheden er bestemt ikke blevet mindre af, at jeg har fået foræret ekstra tid med ham.
:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er det dejligt at høre, at han fik lidt længere tid sammen med sin moar, som uden tvivl elsker ham meget højt :hjerte:
Hvordan har han det nu så :?
Er der sket en ændring efter indsprøjtningerne :?

Sannela - prøv lige at læse dette godt igennem. Midlet har hjulpet rigtigt mange, både mennesker og dyr:

Jeg ved, hvad du føler … og jeg kender også din frygt for at skulle miste.
Sagde den 9. september farvel til min højt elskede Mandy. Hun fik 16 pragtfulde år uden sygdom af nogen art, men så begyndte hendes organer at svigte, og hendes tid var ikke mere.
Jeg har aldrig sørget nær så meget over at miste nære familiemedlemmer som over hende og selvom jeg har fået en ny lille hundetøs, vil jeg altid savne hende.

[QUOTE=Mega;546504]Sannela - prøv lige at læse dette godt igennem. Midlet har hjulpet rigtigt mange, både mennesker og dyr:

Jeg ved, hvad du føler … og jeg kender også din frygt for at skulle miste.
Sagde den 9. september farvel til min højt elskede Mandy. Hun fik 16 pragtfulde år uden sygdom af nogen art, men så begyndte hendes organer at svigte, og hendes tid var ikke mere.
Jeg har aldrig sørget nær så meget over at miste nære familiemedlemmer som over hende og selvom jeg har fået en ny lille hundetøs, vil jeg altid savne hende.[/QUOTE]

Ja, jeg læste godt herinde om Mandy.
Og fældede en tåre på dine vegne…
Det berørte mig rigtig meget og kan nemt sætte mig ind i hvordan du havde/har det.

Tak for linket…det vil jeg lige nærlæse

[QUOTE=•~ Rikke ~•;546489]Hvor er det dejligt at høre, at han fik lidt længere tid sammen med sin moar, som uden tvivl elsker ham meget højt :hjerte:
Hvordan har han det nu så :?
Er der sket en ændring efter indsprøjtningerne :?
[/QUOTE]

Han har det faktisk rigtig godt!!
Hans halten har været nogle gange, men heldigvis kan jeg sige, det er ved at være et stykke tid siden han gjorde det sidst.

Heldigvis virker han hverken træt eller mæt af dage, så jeg regner med vi har masser af tid sammen.
Men det gav mig en forskrækkelse, som gør jeg husker på at sætte pris på HVER dag.

[QUOTE=Mega;546504]Sannela - prøv lige at læse dette godt igennem. Midlet har hjulpet rigtigt mange, både mennesker og dyr:

[/QUOTE]

Hanne…
Han er begyndt at få Aktiv hund fra Vetpro.
Det indeholder også MSM

[QUOTE=Sannela;546581]Han har det faktisk rigtig godt!!
Hans halten har været nogle gange, men heldigvis kan jeg sige, det er ved at være et stykke tid siden han gjorde det sidst.

Heldigvis virker han hverken træt eller mæt af dage, så jeg regner med vi har masser af tid sammen.
Men det gav mig en forskrækkelse, som gør jeg husker på at sætte pris på HVER dag.[/QUOTE]

Ej hvor er det da bare skønt, at du har så god en dyrelæge :wink:
Hvor er det dejligt, at han har det bedre - Så I får meget mere tid sammen :wink:
Ja forstår godt at du sætter pris på hver dag, I har sammen :wink: