Sikken voldsom trængsel og alarm

Killingerne vokser som ukrudt,der må være god gang i fløden:D

Årh hvor er de allerede store og fantastiske :smiley:

Og så er der lige fyldt op,heldigvis lå den sidste killing et andet sted,for ellers tror jeg da lige at han var blevet flad

Tine

Uh, hvor ser det bunkeput hyggeligt ud :smiley:

Ser altså vildt ud når killingerne er så store og dier :uha:

Årh hvor en superhyggelig bunke :smelter:

Ja, de er da godt nok vokset. :hjerte: Og tænk, at alt det er gået igennem den lille mor-kat… :smiley:

Hvor er Lucy bare en dygtig pige :hjerte::hjerte::hjerte:

Skønne billeder af ægte burmeseridyl :smelter:

BUNKEEE!!!

:hjerte:

[QUOTE=skoglund;1001477]Og så er der lige fyldt op,heldigvis lå den sidste killing et andet sted,for ellers tror jeg da lige at han var blevet flad

Tine[/QUOTE]

Nøj hvor er de nuser :hjerte:

Hvor er de dog skønne :smelter:

Åååååh, hvor er de fantastiske! :wehuu:
Jeg vil have FLERE burmesere - min bunke bestående af to stk. ser SØLLE ud ved siden af!

Godt vi ikke har tilladelse til flere katte. For min bunke på to begynder også at se lidt lille ud i sammenligningen :slight_smile: Hvor ser de bare uber kære ud og jeg kan bare ikke vente til at nusse dem til februar :slight_smile:

Jamen, der er indtil flere skønne kuld at vælge mellem, så kom du bare igang :stuck_out_tongue: Én burmeser mere fylder ikke specielt meget :slight_smile:

Tro mig, jeg HAR savlet over dem!! Er SÅ klar på at føje flere katte til min lille flok :smiley: Desværre er min mand stadig af den overbevisning at to katte er rigeligt :thumbdown: Arbejder på at få ham overtalt, og har da også prøvet at ønske mig julegaver med pels :smiley: Er bange for det ikke lykkes denne gang, men det skal IKKE få mig til at give op :muhaha:

That’s the spirit :thumbup:

Og helt seriøst - selvom det selvfølgelig er lidt dyrere i foder, grus og dyrlægeregninger at have flere katte, så tænker jeg ikke i dagligdagen over, at jeg pt. har fire voksne katte (de fire killinger fylder reelt mere, men det er fordi de kun står stille, når de sover ;))

[QUOTE=Temple Bar;1001568]That’s the spirit :thumbup:

Og helt seriøst - selvom det selvfølgelig er lidt dyrere i foder, grus og dyrlægeregninger at have flere katte, så tænker jeg ikke i dagligdagen over, at jeg pt. har fire voksne katte (de fire killinger fylder reelt mere, men det er fordi de kun står stille, når de sover ;))[/QUOTE]

Det er jo lige det jo. Og det er nu heller ikke økonomien i det, der får ham til at “stejle”. Han forstår bare ikke, at jeg vil have flere, når de to vi har nu er så skønne. DET er de bestemt også, men jeg er nok sådan lidt mere “can’t have too much of a good thing”-agtig :høhø: Jeg tænker også, at når de to har SÅ meget glæde af hinanden, hvor skønt ville det så være for dem hvis de havde to legekammerater mere (ja, 4 er for mig det magiske tal :tihi:) Der er dog lidt overvejelser om andre racer også, men i hvert fald én burmeser mere ville bestemt ikke være af vejen :thumbup: (uuuh brun! nej uh-uh blå! iiih de er så lækre i alle farver!!) Da vi var en tur forbi Vissenbjerg-udstillingen i november, faldt manden ret hårdt for racer med STORE ører… det skulle han aldrig have nævnt, for nu sender jeg ham billeder hver gang der er store ører i salgstrådene :tihi:

Nemlig! Du kan jo love ham en siameser/orientaler, hvis du får en burmeser mere - det ville være et perfekt match og alle er glade :smiley: De fås endda i nogenlunde samme farver, så hvis du gerne vil have f.eks. en blå og en brun kan du bare vælge siataleren i den ene og burmeseren i den anden :ok:

Se DET var en god idé :smiley: Den vil jeg klart prøve at få solgt derhjemme :smiley: (og prøver også lige med at vise bunke-billederne frem - det KAN man da ikke stå for??!!)

Det burde man ikke - og siatalere bunker lige så gerne som burmesere, så det er totalt win-win :ok:

Det dér bunkebillede… åhhh mit hjerte smelter!!! Helt og aldeles