Silja savnes. Odense SØ

Silja har været væk siden natten til den 25. juni. Hun er blevet væk i området omkring netto i Tornbjerg hvor vi bor. Silja er en blanding mellem huskat og hellig birma. Hun er cremefarvet og lysebrun og med de dejligste lyseblå øjne. Hun er et år. På siden har hun et lille sår og omkring dette mangler hun lidt hår, Detter er på grund af at hun lige er blevet behandlet for en byld.

Hvis hun holder til hos dig eller har hørt noget om hende vil jeg rigtig gerne vide det.

Jeg kan kontaktes på telefon : 28597014

Hilsen Irene

Jeg bor desværre ikke i området, så kan ikke hjælpe :frowning:
Men har du ikke et billede af Silja som du kan lægge herind? Det gør det nemmere for dem som bor i området at holde øje med hende :slight_smile:
:kryds: for at hun kommer sikkert hjem

Hej Irene. Læs også denne tråd Min kat er væk - hvad gør jeg? med gode råd.
Navnlig det med at sætte mange plakater op i lokalområdet - og husk stort, vellignende farvebillede.

Og så kan du efterlyse Silja på Kattens Værn og Dyrenes Beskyttelse

Held og lykke med at finde hende. :kryds::trøste::kryds:

Kan du ikke præcisere lidt nærmere, hvor i SØ hun er blevet væk? Og ja, meget gerne et billede.

Tak for gode råd.
Har forsøgt at lægge billede på af hende, men det vil ikke lykkes.
Irene

Håber sådan du finder din søde Silja…
Jeg har selv lige mistet mig egen Mikkel, som forsvandt for 3 uger siden og desværre stadig ikke fundet, så jeg ved præcis hvordan du har det. Uha hvor er det bare så hårdt…
Jeg krydser alt jeg kan for hun snart er hjemme igen.

Prøv at kontakte en admin - f.eks. på denne. De plejer at være flinke til at guide folk igennem… :wink:

Her er så et foto af Silja :slight_smile: …lad os krydse fingre for, at nogen genkender hende, så hun kan komme tilbage til sin mor :kryds:

Forhåbentlig er der nogen i Tornbjerg-området, Odense SØ, der finder hende snart. :kryds:

For ingen vil da kunne være i tvivl om, at sådan en smuk og helt speciel kat må være nogens. :slight_smile:

Tak skal du have. Oj ja du har helt ret i at det er hårdt, puha, ens tanker er så meget omkring hende og håber og håber på at se hende kikke ind ad vinduet fordi at hun vil ind :0/.
Gør mig ondt med din Mikkel, håber at den dukker op.

Nej, hvor er hun dejlig, din Silja. Sikke et smukt lille ansigt :hjerte:

:kryds::kryds::kryds: for, at hun snart bliver fundet!

Endnu engang tak til Charlotte for hjælp med billedet.

Til Finn Frode, jeg håber også snart der er nogen der ringer eller at hun dukker op. Og giver dig selvfølgelig ret i at hun er smuk og speciel, og så har hun et helt fantastisk mildt sind. tak for dine tanker og pæne ord.

Tag evt rundt til de forskellige dyrehospitaler, dyrlæger, internatter i området og hæng en efterlysningsplakat op. Der kommer rigtig mange mennesker her som ser den.

[QUOTE=silja;624629]Silja har været væk siden natten til den 25. juni. Hun er blevet væk i området omkring netto i Tornbjerg hvor vi bor. Silja er en blanding mellem huskat og hellig birma. Hun er cremefarvet og lysebrun og med de dejligste lyseblå øjne. Hun er et år. På siden har hun et lille sår og omkring dette mangler hun lidt hår, Detter er på grund af at hun lige er blevet behandlet for en byld.

Hvis hun holder til hos dig eller har hørt noget om hende vil jeg rigtig gerne vide det.

Hurra, Vi har fået Silja tilbage. Hun kom selv, men efter at hun havde været hjemme i 5 min. ringede en mand og spurgte om hun var kommet hjem. Han snakkede med min søn på 6 år og ringede fra hemmeligt nr. så kunne desværre ikke høre hvordan og hvorledes. Men er fantastisk glad.
Tak for jeres gode råd og venlige tanker. Hilsen en glad Irene:juhu::juhu::juhu::juhu:

Det må være dagens bedste nyhed

[QUOTE=silja;625711]Hurra, Vi har fået Silja tilbage. Hun kom selv, men efter at hun havde været hjemme i 5 min. ringede en mand og spurgte om hun var kommet hjem. Han snakkede med min søn på 6 år og ringede fra hemmeligt nr. så kunne desværre ikke høre hvordan og hvorledes. Men er fantastisk glad.
Tak for jeres gode råd og venlige tanker. Hilsen en glad Irene:juhu::juhu::juhu::juhu:[/QUOTE]

Hvor skønt at høre! :thumbup:

Nu må I passe på den lille skønhed, så hun ikke forvilder sig væk en gang til! I skulle overveje at få hende øremærket (så vidt jeg kan læse mig til, er hun ikke mærket i forvejen). Så er ingen i hvert fald i tvivl om, at hun tilhører nogen, hvis de finder hende.

Men i første omgang skal hun jo nok forkæles lidt :cool2:

Det var en god nyhed. :smiley:

Hvis ikke hun allerede er steriliseret, så få der gjort hurtigst mulig - og mærket også naturligvis. :slight_smile:

[QUOTE=silja;624629]
Hurra, Vi har fået Silja tilbage. Hun kom selv, men efter at hun havde været hjemme i 5 min. ringede en mand og spurgte om hun var kommet hjem. Han snakkede med min søn på 6 år og ringede fra hemmeligt nr. så kunne desværre ikke høre hvordan og hvorledes. Men er fantastisk glad.
Tak for jeres gode råd og venlige tanker. Hilsen en glad Irene:juhu::juhu::juhu::juhu:[/QUOTE]

:pompom: Skønt! Giv hende et ordentligt nus fra mig :juhu:

fantastisk :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: