Det var dejligt nemt men jeg har så også både vaskemaskine og tørretumbler i bryggerset.
Jeg var heldig at lugten forsvandt helt det eneste min dyne lugtede af var vaskepulver og det er da til at leve med.
Det var dejligt nemt men jeg har så også både vaskemaskine og tørretumbler i bryggerset.
Jeg var heldig at lugten forsvandt helt det eneste min dyne lugtede af var vaskepulver og det er da til at leve med.
Godt at høre at “mission is completed”:juhu::juhu:!
Åhhh ja, de der kæmpe industri maskiner… DER kan luksus katte dynen være… Vi har de store tørretumblere, men desværre SMÅ vaskemaskiner i min boligforening…
Håber du og Silke slipper for lugt OG problemer fremover… Men vi ved jo at det KAN ske engang imellem, at basserne har uheld…
ja det synes jeg også, men nu har jeg fået endnu en håbløs mission. Endnu engang lopper på Silke. Det er ellers ikke mere end to uger siden hun blev behandlet for det med Frontline. Og ja, jeg ved godt det skidt ikke virker, og det har jeg også fået at føle nu, men det er desværre det eneste jeg må bruge når jeg har en lille killing på dengang 5 uger og som stadig både dengang og idag dier hos sin missemor
Nu er det min tur til at have tæpper i vaskemaskinen…AARGH!!
Men jeg ved hvad årsagen er:
Der har været gennemgang i vores ejendom af vinduerne udefra, og to mænd i kraner stod lige udenfor vores vindue - det er noget som vi ikke er vant til, da vi bor højt oppe og det er ikke fysisk muligt, at to mænd kan stå udenfor vores vindue. Vores Aby (“Lido”) må have følt sig mega truet, for nu har han tisset…øv æv!
Godt jeg arbejder hjemme idag, så jeg kan agere vaskekone samtidig…
Åhhh nej da… Men du må jo nok forstå at sådan kæmpe 2.benede fugle er meget skræmmende… Godt du kunne få vasket med det samme… Og så fortæl lige misserne at mennesker OGSÅ kan flyve - bare så de ikke blir bange en anden gang…