Silkedyner

Jeg fik dyner og puder i Mulberry silke, i julegave. Men har ikke taget dem i brug endnu. Er der nogen af jer der, bruger silkedyner?
Er de noget værd?
Hvordan er de anderledes?
Ok, vores dyner er virkelig gamle og slidte. Men manden tror altså ikke på at der findes noget bedre end de gamle. Så jeg skal bruge noget til at overbevise ham til at skifte:p

Gamle dyner er gennemsølket i sved osv. (også selvom de bliver vasket) Dét er altså klamt!

[QUOTE=irene;1059681]Jeg fik dyner og puder i Mulberry silke, i julegave. Men har ikke taget dem i brug endnu. Er der nogen af jer der, bruger silkedyner?
Er de noget værd?
Hvordan er de anderledes?
Ok, vores dyner er virkelig gamle og slidte. Men manden tror altså ikke på at der findes noget bedre end de gamle. Så jeg skal bruge noget til at overbevise ham til at skifte:p[/QUOTE]

Det skulle være noget med at de ikke er for varme om sommeren eller for kolde om vinteren. Jeg fik også et sæt i firmajulegave for et par år siden, men jeg syntes de var for fine så jeg lod dem gå i rafflet i stedet for at beholde dem, så jeg ved ikke om alle anprisningerne holder i virkeligheden :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1059852]Det skulle være noget med at de ikke er for varme om sommeren eller for kolde om vinteren. Jeg fik også et sæt i firmajulegave for et par år siden, men jeg syntes de var for fine så jeg lod dem gå i rafflet i stedet for at beholde dem, så jeg ved ikke om alle anprisningerne holder i virkeligheden :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hmm, hvis det er sandt kunne det være Casper skulle have sig sådan en i fødselsdags/julegave i år

min mor er glad for sin vi havdebmed hjem fra kina- man skal lige vænne sig til at de ikke er så tunge. Og så lugtede den i starten, men det tog en grundig luftning sig af.

selv er jeg meget glad for min 2 komponente dyne. det er en helt tynd og en medium der knappes sammen efter behov- så om vinteren har jeg en, i ydersæsonen ligger den ene ved siden af, så kan jeg trække den over mig ved behov, og om sommeren kun den tynde

:inlove::inlove:

Jeg fik 2 silkedyner og puder i julegave - og de er SKØNNE !!

De skulle være gode til at varme om vinteren (og det er de) og så skulle de være dejligt kølige om sommeren.

Skynd dig at få dem frem - det vil du ikke fortryde. :slight_smile: