Simba 66 & 67...nogle værre bamdutter

Når nu Simba81 og Savannah52 rejser til december, er der kun Simba66 & 67 tilbage. OM jeg fatter hvorfor de ikke er omplaceret. Simba 66 er en rigtig sød og kærlig kat og han er intet mindre end gudesmuk. Hans hale er lige så stor som han. Simba 7 kan nullerputte solen sort og han er den blideste kan man kan ønske sig.
Hvis de kunne komme ud at bo sammen, ville både de og jeg blive glad, for de er et rigtigt brødre-par og matcher hinanden fantastisk på alle måder.

[QUOTE=kamikaze;1214458]Når nu Simba81 og Savannah52 rejser til december, er der kun Simba66 & 67 tilbage. OM jeg fatter hvorfor de ikke er omplaceret. Simba 66 er en rigtig sød og kærlig kat og han er intet mindre end gudesmuk. Hans hale er lige så stor som han. Simba 7 kan nullerputte solen sort og han er den blideste kan man kan ønske sig.
Hvis de kunne komme ud at bo sammen, ville både de og jeg blive glad, for de er et rigtigt brødre-par og matcher hinanden fantastisk på alle måder.[/QUOTE]

Ønsk dig et samlet hjem til de to i julegave Brita - jeg HÅBER dit ønske så går i opfyldelse :kryds:

SE, nu kan det være dit ønske går i opfyldelse for på lørdag kommer der en familie og hilser på de to bamdutter. De har i dag måtte sige farvel til deres 16 årige mis fordi han kunne ikke mere. Han var så gigtplaget han ikke havde et godt liv mere.
De har dog vist interesse på Simba 66 fordi de for mange år siden havde en kat der så sådan ud.
Men lad os nu se når de møder 67, for han kan nullerputte solen sort og han byder sig til så han nærmest er vammel:høhø:

[QUOTE=kamikaze;1219299]SE, nu kan det være dit ønske går i opfyldelse for på lørdag kommer der en familie og hilser på de to bamdutter. De har i dag måtte sige farvel til deres 16 årige mis fordi han kunne ikke mere. Han var så gigtplaget han ikke havde et godt liv mere.
De har dog vist interesse på Simba 66 fordi de for mange år siden havde en kat der så sådan ud.
Men lad os nu se når de møder 67, for han kan nullerputte solen sort og han byder sig til så han nærmest er vammel:høhø:[/QUOTE]

Jeg :kryds: for, at de falder for dem begge - vil det ikke også være synd at skille dem ad?

Det ville da være alletiders dejlige julegave, hvis de begge fandt et nyt hjem :thumbup:

Det ville være optimalt hvis de kommer ud sammen, men omvendt så er de heller ikke mere afhængige af hinanden end det godt kan gå. De har en hund så det bliver ikke ene-liv og den er jo vant til kat og har været en god kammerat til gamlemis, de sagde farvel til i dag. Nu ser vi, mit håb er de ikke kan stå for Simba67’s måde at være på. Kan ER virkelig noget for sig selv. Han er så blid han skal opleves

Åååh, hvor er de da dejlige! :wehuu:

:thumbup: Så har Simba 66 & 67 skiftet hjem og bor nu mellem Skanderborg og Ry på en gård hvor der også er høns og en sød kattevant hund. De nye ejere måtte sige farvel til deres gamle 16 årige mis i sidste uge og nu var huset altså for tomt. De kom fortrinsvis for at hilse på Simba 66 for han ligner en kat de havde for mange år siden, MEN som jeg havde håber Og regnet med så solgte Simba sig selv. Hvem kan stå for en kat der kommer hen til en og siger med hele kroppen…NUS mig, kæl med mig og køs PÅ mig.
HURRA

:klappe::klappe::klappe: … sådan!

Det var Evas ønske og det blev min gave…Eva—ønsk noget mere:thumbup:

Så vil jeg ønske, at ALLE katte havde et godt hjem, hvor der blev passet på dem, og hvor man sørgede for at få dem neutraliseret, så der ikke længere fandtes noget, der hed uønskede katte :kryds:

Men det er desværre nok for stort et ønske :frowning:

hvor dejligt at endnu 2 har fået et hjem, og glædelig jul Brita :slight_smile:

Hvad hedder de to bamdutter så nu Brita?

:tænkekitty::tænkekitty:

Det ved jeg ikke endnu. Jeg har aftalt med deres nye ejere, jeg får besked når alle 4 har bestemt hvad de to bamdutter skal hedde. Der var en del navne på banen da de var her på besøg, men ingen blev bestemt. Så vi har aftalt jeg omregistrerer dem når jeg får navnene. Jeg kan huske to af de nævnte navne…Bob og Buster

Så kom smsen med deres nye navne. Simba 66 forbliver at hedde Simba og Simba 67 hedder nu Findus. Jeg har omregistreret med alle date-
Og så lå der på klinikken idag da jeg hentede Savannah 63 det smukkeste julekort man kan tænke sig fra de to mis og deres nye ejere. Deres søn arbejder i Galten, så han har nok været indenom med det. Uh, det varmer altså og får mig altså til at tænke det er det hele værd

Jeg skal ud og besøge de to bamdutter i aften…de er nemlig løvet tør for kyller. Ih, jeg glæder mig. Nu skal jeg skyynde mig at lave alle de obligatoriske ting og have dejlig laks i fad, og så går turen mod Ry:pote:

Det er så dejligt at gense sine hittemis. Simba var lidt længe om at dukke op for han sov på 1. salen, men 67 var der med det samme og lavede sit stunt…“tabte” sig BUMS lige for mine fødder. Der blev fortalt om de to mis og så er det man tænker…det kan sgu betale sig. Sød sød hund der glad kom hen til mig. Lidt gammel (14 år) men fin fin. Og da jeg fik havde 67 der nu hedder Findus travlt med at rykke en snor ud af et par jogginbukser der hang på et tørrestativ (og han fik lov):tihi:…66 var gået ud for at finde hvor han sidst havde lagt sin lur

Det må være det hele værd, at et par hittemisser har fået det så godt :thumbup:

Er Thildes smukke Nes ikke også en af dine hittekatte?

[QUOTE=Eva;1226053]Det må være det hele værd, at et par hittemisser har fået det så godt :thumbup:

Er Thildes smukke Nes ikke også en af dine hittekatte?[/QUOTE]

Jo hun er en Savannah hittemis og den fiiineste af slagsen