Det er IKKE kedeligt hos Shana lige nu
De leger og hygger og Oedipus er MESTER i at lave bombe
Det er IKKE kedeligt hos Shana lige nu
De leger og hygger og Oedipus er MESTER i at lave bombe
Jeg kan godt forstå, at OEdipus synes at Banditten er farlig. Han ser også rigtig farlig ud. Et rent uhyre. [QUOTE=Shana;1029121]Så flyttede Bandit ind
Oedipus er ikke helt sikker på om han kan lide den lille, han vil gerne lege med ham, men er stadig ikke helt sikker på om Bandit er kommet for at spise ham. Bandit er megasød, men han finder sig ikke i hvad som helst fra Oedipus, så det kan godt være det tager lidt tid med sammenføringen, men udgangspunktet er vist okay.
Oedipus er dog sikker på een ting. De der mennesker, de er dumme! Han er dødfornærmet og vil ikke engang nusses med
Billeder
Oedipus holder godt øje med Bandit i en god sikkerhedsafstand
Åh åh! Han kigger herhen af, jeg må hellere gemme mig!
Hej menneskedame
Første lur i det nye hjem
Anden lur i det nye hjem, med ekstra hygge i form af en at holde i hånden/poten
Menneskedame tog en lur, så skal Bandit også
Menneskedame drejede sig, så ligger man da bare i armhulen i stedet for på maven
Og så dagens sidste lur i vindueskarmen ved siden af menneskedamen, mens hun spillede computer og hvad Bandit syntes om det :p[/QUOTE]
Oedipus er tøet lidt op over for os igen nu. Han synes vist bare at vi skal bevise vores kærlighed til ham
Lækkerbidder og nus?
Iiiiiiih Oedipus har lige vasket Bandit
Det var han jo nødt til…Bandit lugter af dyrlæge, alle Brita’s katte og helt anderledes end Oedipus selv.
Han er da super skøn, men han har jo også de helt rigtige farver
Er du sikker på at det er klogt at kalde ham Bandit. Jeg har jo en Bølle og han levede fuldt ud op til sit navn da han var yngre - så er du advaret
Tillykke med den smukke lille missedreng og med den nemme sammenføring
.
Og Keanu er præcis lige så stor en tøsedreng! :høhø: I skulle have set ham, da vi havde fået ny (lillebitte) hundehvalp. Uha, hvor han gik i en stor bue udenom
Men her kun 7 år efter kan hunden da en gang imellem få lov at vaske hans ører, uden at han hvæser eller stikker af