Så flyttede Bandit ind
Oedipus er ikke helt sikker på om han kan lide den lille, han vil gerne lege med ham, men er stadig ikke helt sikker på om Bandit er kommet for at spise ham. Bandit er megasød, men han finder sig ikke i hvad som helst fra Oedipus, så det kan godt være det tager lidt tid med sammenføringen, men udgangspunktet er vist okay.
Oedipus er dog sikker på een ting. De der mennesker, de er dumme! Han er dødfornærmet og vil ikke engang nusses med
Billeder
Oedipus holder godt øje med Bandit i en god sikkerhedsafstand
Åh åh! Han kigger herhen af, jeg må hellere gemme mig!
Hej menneskedame
Første lur i det nye hjem
Anden lur i det nye hjem, med ekstra hygge i form af en at holde i hånden/poten
Menneskedame tog en lur, så skal Bandit også
Menneskedame drejede sig, så ligger man da bare i armhulen i stedet for på maven
Og så dagens sidste lur i vindueskarmen ved siden af menneskedamen, mens hun spillede computer og hvad Bandit syntes om det
Ihhhh han er altså kær…
Husk at minde Oedipus om, han bare skal komme over og sladre, hvis I bliver for strenge… det gælder også for Bandit Så skal Tino nok klare ærterne eller nowet
Oedipus er bare en tøsedreng - han skal nok komme frem fra bag stolebenet inden længe ;)[/QUOTE]
Han er rigtig meget en tøsedreng, han er begyndt at ville lege med Bandit, men kun så længe Bandit ikke kigger på ham… I går aftes kom han dog så langt at han lagde sig i samme vindueskarm som Bandit, mens jeg spillede computer, men han føler sig vist omsorgsvigtet for han vil helst ikke snakke med mig og Rani. Glæder mig til at han er ovre det stadie, jeg savner da de faste nusseture med ham; morgen, middag og aften og lidt der i mellem.
Updated - - -
[QUOTE=DK Sugieh;1029125]Ihhhh han er altså kær…
Husk at minde Oedipus om, han bare skal komme over og sladre, hvis I bliver for strenge… det gælder også for Bandit Så skal Tino nok klare ærterne eller nowet :D[/QUOTE]
Oedipus spørger om du kommer herover og lytter til hans klager. Og tager den lille l**t med hjem, for han gør ikke som man siger!
[QUOTE=Shana;1029127]
Oedipus spørger om du kommer herover og lytter til hans klager. Og tager den lille l**t med hjem, for han gør ikke som man siger!
[/QUOTE]
Små l***e skal passe gevaldigt på her i firmaet Jeg er nemlig ved at rydde ud i gamle papirer og notater Hvem ved, hvad der kan ende i containeren
Camischa’s K-kuld har meget at stå til regnskab for Hvis du tjekker bag Why Forget An Ace of Hearts - på Oedipus’ mors side, finder du Camischa’s Kiki Kickstart, der er søster til Sanders farfar, Camischa’s Ketchup, og også til Else’s Keanu Riv. Why Forget An Ace of Hearts er derudover kuldbror til Fannys mor, Why Forget Amanda, så Oedipus er også i familie med både hende, Ana og Banshee It’s a small world out there
[QUOTE=magicat;1029165]Den familie forbindelse af vist lidt “søgt”. De er tættere i familie via Klivager’s Fimpe.
Og i øvrigt er alle burmeser i familie med hinanden.
[/QUOTE]
Det sidste er jeg skam godt klar over - der er en årsag til, at jeg er i dialog med adskillige udenlandske opdrættere omkring muligheden for udkrydsninger
Mht. det første, så ligger Camischa’s K-kuld ca. 14 år tættere på nutiden end Klivagers Fimpe - derfor synes jeg, den forbindelse er mere relevant. Og Why Forget A2-kuldet ligger endnu tættere på nutiden
Nu har Luise været på et lille visit og set de to i aktion De er begyndt at lege sammen nu, det er vildt som tingene udvikler sig bare time for time. Der er stadig noget hvæs, men det er vist mest fordi der skal vises grænser. Så det går over al forventning og jeg har stor tiltro til at de bliver rigtig gode venner