Simba130 vil forfærdelig gerne have nye mennesker han kan KØSSE. Og lige dèt er han verdensmester i. Han er nærmest vammel, når han gåri selvsving og når han køsser, glemmer han at lukke mundet:høhø:
Han er også en bamdut og en gadedreng, der kommer en i møde og fortæller historier. Han er legesyg og sjov og putter i arm. Han er sort med den skønneste rufisme på siderne, så han ser sjov ud. På klinikken mente de han var SÅ smuk og det er han vel også hvis man kan lide rufisme:tihi:
Han ER neutraliseret, øremærket og chipmærket, vaccineret 1. gang og sundhedstjekket. Han fik ormekur forrrige fredag og sådant set klar til et nyr hjem.
Som jeg læser ham vil et hjem med børn være en fordel…jo flere at køsse desto bedre. Klinikken har givet ham fødselsdag d. 1.5.16. Jeg mener han er yngre…men hul i det…han er i hvert tilfælde en RIGTIG fin og SÅ sød missedreng.
Skulle der være nogen der mangler nogen at blive køsset af, så kan jeg fanges på 20660119 (helst SMS første gang) for jeg hører ikke altid mobilen. En mail er også fin og jeg lover jeg nok skal holde Simba i vanen med alt hans køsseri:)
Det er for øvrigt ham jeg står med i artiklen i Galten Folkeblad denne uge. En fin artikel skrevet af to skolepiger der var i praktik om end der jo var skønhedsfejl. Jeg er skam stadig konsulent for Jyrak, og ikke forhenværende, som der står
Hvis folk gerne må sende mail, skal du måske skrive en mailadresse på :cool2: