Simba87 smuk smuk rød missedreng

Han kom til Michael og Annette for nogle uger siden, og de tog turen rundt i området for at høre om nogen vidste hvor mis hørte til. Michaels egen fornemmelse er, katten er smidt af i skoven, og det skulle ikke undre mig om det passer (men det får vi nok aldrig at vide).
Men sagen er han er en SÅ sød, rolig og dejlig kat, så han fortjener et godt hjem.
Jeg hentede ham torsdag eftermiddag og kørte ham direkte på klinikken. Der kunne man konstaterer, han havde ørene fulde af øremider og fik en sprøjte dectomax. Den ville også tage lopperne,hvis der var noget, men der er ikke efterfølgende fundet nogle på ham. Fredag morgen blev han testet for FIV og FeLV (og pyyha var han heldigvis) negativ. Han blev så fremlyst af klinikken i week enden og er det til mandag, og er der ingen der henvender sig som de rette ejere OG kan dokumenterer det, så skal et nyt hjem findes. Men jeg fornemmer Michael og Annette beholder ham, for da jeg kom med ham i dag mødte jeg Annette i bil på grusvejen hvor hun var på vej ud efter kattegrus og kattebakke:).
Klinikken har lagt smukke Simba87 på facebook så han er offentliggjort og kan nydes der.
Nu ser vi hvad der sker, men jeg tror ikke nogle ejere dukker op.
Nu laver han i hvert tilfælde ikke killinger …er mærket (øremærket OG chippet), vaccineret, fået loppe og orme og øremide-kur og er testet fri for katteaids og katteleukæmi.
Vi aftalte han skulle være inde nogle dage, men da vi efterfølgende stod ved bilen fordi jeg skulle hjem, kom bamdutten valsende frisk og frejdigt hen til os. Op i favnen på Michael og der lå han da jeg kørte. Hvordan han har fået døren op fatter jeg ikke, men måske han istedet burde hedde Houdini:tihi:

Så bor Simba (som han nu hedder) hos Annette og Michael. Jeg tog omkring dem inden jeg mødte på arbejde og Simba og Michael er alletiders par, dog skal Simba nok gå en smule mere for det virker som om han har fundet sin plads i favnen på Michael…fantastisk. Da jeg kom var de ude at fyrre op sammen i fyret. Men Simba er inde også og hunden og Simba er allerede så fine venner, de deler hundekurv…HURRA. Nu har klinikken fået besked om at fjerne fremlysningen OG jeg mailer det danske katteregister når jeg kommer hjem fra arbejde i aften, de godt kan omregistrerer Simba fra mig til Annette