Simba90 en helt utrolig sød og kærlig mis

Simba90 er i dag blevet ordnet færdig, så nu er han testet fri for katte
aids og katteleukæmi, neutraliseret, øremærket og chippen og vaccineret
sundhedstjekket, fået ormekur og bliver i første omgang registreret i mit navn,
og omregistreres når et godt nyt hjem findes.
Han er UDEN at overdrive den mindste smule, en helt utrolig sød og rolig
kat. Han har boet i et af de store bure på klinikkens hunde afdeling, men været
total lige glad med voverne. Han kostet 800 kr eller 1000 hvis hans nye hjem vælger
at lade ham 2. Vaccinerer på Galten dyreklinik og så er vaccinationen og konsultationen gratis
Jeg kan kontaktes på 20660119

Så har Simba90 og undertegnet puttet sammen i to nætter. Første nat fik han lov at sove hvor han ville, nemlig på en hylde i en reol, men i aftes fortalte jeg ham jeg blev ked
af det hvis han ikke kom og puttede i arm. Så det gjorde ham. Han ER virkelig SÅ sød og rolig en mis og blid som få.

Så syntes jeg lige Simba90 og Sigariah skulle hilse på hinanden. Sigariah har jeg ALDRIG set nogen reaktion på uanset hvem jeg sammenfører hende med og jeg stod stille og kiggede og det så SÅ sjovt ud, for Simba kiggede og Sigariah kiggede og så tog han sig sammen og vupti tog han 3 skridt og gav Sigariah et næsedut. Hun stod lige så stille men må have syntes det gik lige vel hurtigt for hun løftede den ene pote så den var klar hvis han kom igen. Han er en gadedreng og når han leger med en mus eller andet kan man tydeligt se han er en ung kat (kan ikke forklare hvad jeg ser det ud fra) men sådan ser jeg det altså bare.

Nu går Simba90 sammen med en håndfuld af mine egne mis og der har INTET været.

Hej. Har du billede af ham? :slight_smile:

Du kan se ham her
www.hittekat.dk

[ATTACH=CONFIG]103364[/ATTACH]

Bamdutten har lært at spise kyller OG den slæbes ind fra løbegården og fortæres på gulvet i forgangen. Simba er bare SÅ sød og han fortæller ALT han gør. Han miaver ikke, men snakker og er noget så vedkommende og lidt fræk når hans ungdomsslemmegen overfalder ham og han bliver en rigtig bamdut. Han drukner pelsmusene i vandskålene og løber rundt med en lille bamsepuddelhund. Den ligger alle vegne for han flyttr rundt på den. Når der tømmes kattebakker er hen med og “hjælper” på livet løs.

Jeg har katte nok, jeg har katte nok, jeg har katte… Huuuummmmmmmm!

Alle matraer er forsøgt, men alligevel er jeg altså lidt :inlove: i ham, og hvis ikke vi i forvejen havde en vis mængde katte ;), så flyttede han altså bare ind!:hjerte:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1252216]Jeg har katte nok, jeg har katte nok, jeg har katte… Huuuummmmmmmm!

Alle matraer er forsøgt, men alligevel er jeg altså lidt :inlove: i ham, og hvis ikke vi i forvejen havde en vis mængde katte ;), så flyttede han altså bare ind!:hjerte:
VH
Susanne[/QUOTE]
Pas på, jeg ved hvor I bor. Bamdutten har lige tømt et tallerken med kød og da han hoppede op på skrivebordet må det have være en form for luft i ham for han lavede en bøvs, en murerarbejdsmand ville have været stolt af

Han må da være en gevinst for ethvert hjem, der savner en dejlig misseven :ok:

I går da jeg sad og gennemgik nogle gamle papire, tog bamdutten pludselig en stak i munden og spuuundsede væk med dem. Det var tydeligt han godt vidste, det var skarnsstreger han lavede. Jeg ved godt jeg slet ingen belæg har for at skrive følgende, men ens tanker må man jo godt gøre på skrift og jeg får altså med jævne mellemrum tanken, der er siameser i ham

Simba90 får besøg af en familie i morgen. Det var ellers meningen en dame skulle kigge på ham, men hun hoppede fra, da hun havde tænkt sig om, og mente han måske nok var lige lovlig livlig for hende (jeg er tilbøjelig til at give hende ret. Nu kommer der i stedet en familie med børn (det lød i telefonen som en stor OG fornuftig pige) og så må vi se hvad der sker. De spørgsmål de fik i telefonen bestod de også mht til pasning i sommerferien og ellers er jeg der som sikkerhedsnet, for han skal bo i Galten

HURRA, så har Simba90 skiftet hjem og sikke dog en sød familie. Farmenneske var tydelig vild med den måde Simba er på. Flere gange sagde han “det er lige en kat for mig”, men Simba gjorde det også godt ja nærmest virkede det som om han solede sig i at være omdrejningspunkt for alles blikke og opmærksomhed. Han får udover en menneskefar og en menneskemor to store børn og det var SÅ søde unge mennesker (16 og 13-14 år, tror jeg), og mormenneske er dagplejer…det er simpelthen perfekt. Med sig fik Simba en Krøyerkuglepude for det har han hellere villet ligge på end i en nullerputseng. Og ikke en hvilken som helst krøyerkuglepude med en med Spiderman på, fnis? Tørkost, en dåse Lux og 3 drillepinde.

Endelig! Det var godt der endelig dukkede et smørhul op til ham :slight_smile:

Mødte Simba90’s menneskemor i Rema1000 i dag og de er SÅ glade for ham. Datteren hentede klikkertræning for katte hos mig på biblioteket i begyndelsen af ugen og træningen er begyndt. Simba ER også en meget intelligent mis og Anne Sofie det samme, så der skal nok komme noget godt ud af de to’s samarbejde.
Ih hvor bliver man glad