Simba90

Creme m. hvid hanmis…fertil (suk) og hverken chippet eller øremærket (større suk) fremlyses hermed. Han er fra sidste år engang (antagelig) og så sød og omgængelig. Han fremlyses en uge og henvender der sig ingen så bliver han ordnet. Jeg kører omkring klinikken her om lidt (har ferie) og hilser på han igen. Jeg hentede han i Skovby (en lille by der nærmest efterhånden er vokset sammen med Galten) i lørdags. En af de han har besøgt den sidste uge eller 2 henvendte sig via FB …den lokale gruppe Galten/Skovby og jeg kørte ham over på klinikken inden de lukkede og han fik et af de stooore hundebure og masser af mad og vand og en dåse A/D. Han fik også en transportkasse at sove i. Han var SÅ god til at køre bil og på klinikken opførte han sig til et 12 tal.
Alt afhængig af hvor travlt de får det i dag vil ha komme på hjemmesiden

Fik kun talt ganske kort med deres første års elev, for de havde enormt travlt, men hun fortalte han var skrevet på tavlen. Så han bliver tjekket i dag eller i morgen. Jeg håber godt nok ikke han viser sig at have FIV eller FeLV, for han er bare så fin og sød en missedreng

HURRA…Simba90 er negativ når det gælder FIV & FeLV. Nu er han fremlyst på FB frem til mandag, og dukker der ingen ejer op, bliver han ordnet for så har han været fremlyst i en uge. Jeg har lavet et opslag jeg tager med til Vejle, hvor jeg så også gør opmærksom på han i øjeblikket er fremlyst, men omplaceres efterfølgende hvis ingen dukker op der kan dokumenterer de er hans ejere. Han bliver ordnet på mandag/tirsdag og kan flytte ud i nyt hjem fra lørdag d. 27 juni.
Vinni var SÅ begejstret for ham og fortalte hvilken skøn kat han er. Han bor i et af de store hundebure og er FULDSTÆNDIG ligeglad med de hunde han deler rum med.
Han kan ses på Galten dyrekliniks face book

Her kommer Simba 90 :slight_smile: :love2:

Hvor er han lækker :slight_smile:

Det er godt jeg er blind…

Jeg mangler ikke en kat - gentag - jeg mangler ikke en kat - gentag endnu højere - jeg mangler stadigvæk ikke en kat !

men nøj han er dejlig :hjerte:

Jeg vil påstå man kan se hvilken blid, sød og lækker kat han ud fra billedet. Ender han med at blive en Simba så får de nye ejere god nok en dejlig kat.

Jeg har katte nok, jeg har katte nok, jeg har katte…

Han er smuk :hjerte: Utroligt ingen savner ham - så fortjener de ham heller ikke!

Så blev hittemissen til Simba 90 og jeg henter ham her om halvanden time.
Veterinærsygeplejersken sagde OG nu citerer jeg hende lige ordret
Han ER GODT nok sød, sød, sød.

Han ser godt nok også meget sød ud :hjerte:

Hvis jeg en dag løber tør for perser katte - så skal jeg have en som ham!

Simba ER virkelig noget af det sødeste, man kan forestille dig.
Han er rolig og virker helt afslappet og måtte jeg kun bruge et ord
til at karaktiserer ham ville ordet være blid.
han og jeg har delt gæsteværelsets seng og han er også der
rolig og stolle. Det virker næsten som om han ved han hjælpes. Hans yndlingsmad er suverænt Hills AD. Da
jeg kom hjem fra arbejde ved 16 tiden fik han engel dåse og da han og jeg ca en time efter skiftede sengetøj
var dåsen helt væk. Nu har han fået en mere og han er allerede gået i gang med den