Simbas Felineboxe 2022 (**spoilere**)

Simba er hver måned en box fra Felinebox.dk :smiley:

Jeg vil her i tråden putte billeder (og vil også forsøge med video) af indholdet, så ønsker man ikke at se indholdet før man selv har fået sin box, skal man lige vente :smiley:

Hvis man også gerne også vil have en box og samtidigt give Simba en ekstra box og også selv få en ekstra box kan man skrive min email som reference :slight_smile:

Hvis man ikke kan læse mine kragetæer er min mail: [email protected]

Mig og Simba kan hvertfald godt anbefale det :slight_smile:

Januar

Indhold (jeg skriver teksten i et nyt indlæg)

Pelsbolde:

Trixie bjørn:

Trixie Crumbies med malt:

Aktion Original Sensibel Mousse:

Vitakraft Minos Laks

4 Synes om

Videoer kan ses på mit opslag på Facebook (sig lige til hvis I ikke kan)

Den første video er hvor vi åbner og den sidste er hvor Simba leger med hans favorit: Pelsbolde

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10159572093408334&id=633223333

1 Synes om

Januar måneds indhold (den laaaange tekst :p)

Pelsbolde
Vi skal ud på nye eventyr med helt ekstraordinære oplevelser, og forhåbenligt møde nye spændende venner. Vi skal nemlig ud og finde de højeste bjerge, hvor man kan se de største bjørne. Vi har nemlig hørt, at de store bjørne har de allerstørste poter, kan spise tonsvis af snacks, og lege med kæmpestort legetøj. På vejen op ad bjerget finder vi spor fra bjørnene, som følger os på rette vej. Bjørnen har nemlig smidt vinterpelsen, og små pelstotter ruller rundt og er sjove at lege og trille med på vejen til tops. De er formet som små plysbolde, og har klokker indeni, der giver raslende lyde i takt med hver en bevægelse.

Trixie bjørn
Noget pusler bag træerne på siden af bjerget. Pludselig kommer der noget til syne. En lille bjørn kravler i træet og leder efter mad. Den har helt røde kinder af alt den friske kolde luft. Den har den blødeste pels vi nogensinde har set. Bjørnen er lavet af de bedste materialer, som er perfekte til at gribe i under leg. Derudover siger den også sjove knitrende lyde, så man hele tiden ved hvor den bevæger sig hen. Bjørnen vil vise os dens familie, længere oppe på bjerget. Vi følger trofast efter.

Arion Original Sensible Mousse
Vi skal selvfølgelig sørge for at få ladt depoterne op undervejs, så vi ikke mister kræfter, jo længere vi kommer op mod toppen af bjerget. Det er nemlig hårdt arbejde at kæmpe sig helt derop, og derfor skal der nogle gode måltider til. Derfor har vi sørget for et lækkert måltid med mousse af tun og laks. De består af 100% animalsk protein og derudover taurin, som er lige netop dét, kattene har brug for. Den kan spises af alle kattene, selv dem der har et mere følsomt fordøjelsessystem. Det kan faktisk både nydes koldt eller let opvarmet i mikroovnen, så det både dufter og smager ekstra lækkert.

Vitakraft Mininos Laks
Efter en lang eventyrlig rejse er vi endelig fremme ved bjergets top, og ganske rigtigt som vi havde håbet, er her en masse bjørne, som vi kan hilse på. Faktisk har vi taget en lækker snack med til dem, fordi vi har hørt, at de er helt vilde med at fange fisk. Vi har sørget for “fancy jerky” af laks i fine tynde skiver. De er fedtfattige og derudover både sukkerfri, kornfri, uden syntetisk farve og uden kunstige smagsforstærkere. Derudover kommer laksen fra et MSC-certificeret bæredygtigt fiskeopdræt, så det er næsten som hvis de var fanget direkte i naturen. Og det ser ud til, at både kattene og bjørnene er helt vilde med dem.

Trixie Crumbies med malt
Efter vi har været fremme ved hele bjørnefamilien, og udforsket hele det område de lever i, fået leget en masse med dem og lært en masse tricks fra dem, så er det tid til at vende snuderne hjemad igen. Men vi skal først lige have lidt ekstra energi til de efterhånden trætte poter. Derfor har vi en sidste lækker snack med malt. De er både sunde og smagsfulde, og de er med til at understøtte helbredet og regulere metabolismen. Malten er derudover med til at eliminere hårboller fra både mave og tarmsystem. Så er vi helt friske igen, mættede på oplevelser og klar til at skulle hjemad.

Jeg elsker den slags bokse… Er en sucker for “gaver” :ups:

Desværre gider vores ikke rigtigt legetøj, så det er lidt spild her i huset. De er nogle møgkræ, når man gerne vil købe noget til dem :tihi:

2 Synes om

Øv, pels boldene er i alt for dårlig kvalitet :frowning: under 1 time og den er ødelagt

Simba kan heller ikke lide den der mousse (det lignede torskerogn)

Jeg har skrevet og informeret dem om det… Især det med bolden…

Efter hvad jeg har set og hørt er sådan en boks sjældent et godt køb.
Det er en smart erhvervsdrivende som har fået lavet et aftale om vareprøver af svingende kvalitet, så så lægges i en smart kasse og sælges på abonnementsvilkår.
Efter min personlige mening er det bedre at lægge beløbet til side, og så måske hver 3. måned køber noget af god kvalitet og forkæle sin kat med.
Det er fint, hvis du generelt er tilfreds med indholdet, men prøv at se hvad du får til prisen som alt efter hvor meget man binder sig til ligger på mellem 179,00 og 249,00 kr. pr. md.
Det du har modtaget er som jeg ser det ikke 179,00 kr. værd.
Jeg synes det er vildt dyrt.

4 Synes om

Jeg kommer ikke ud og handle så tit, så for mig er det en god løsning :smiley:

2 Synes om

Du kan få rigtig meget godt leveret til døren fra Zooplus :wink:
På den danske side behøver du vist ikke at købe for så meget før du får fri fragt. Eller ligger fragten mellem 19,00 og 29,00 kr.

Prøv engang at gå ind og se hvor meget du kan komme i kurven for 150,00 eller hvis du gør det hver anden måned 325,00

2 Synes om

Ja, prisen er høj for det, man får. Men det man mere skal se det som er en slags lykkepakke end indkøb. Der er mange, der gerne købet sådan en for spændingen i det. Fordi de synes, det er hyggeligt.

Så der er mere i det end værdien på varerne :slight_smile:

Og da fred være med det, hvis nogen har lyst til at købe sådan en kasse. Der er så mange andre ting, andre kan mene, man spilder penge på.

5 Synes om

Jeg har fået kassen i omkring 1 år og først nu har jeg fået et dårligt stykke legetøj…

Men for lige at følge op, så får jeg både ekstra snack og legetøj med næste gang :slight_smile:

7 Synes om

Jeg kan sagtens følge dig med det er dejligt og få den kasse, :slightly_smiling_face: men samtidig også se man kan få meget kvalitet for samme penge andre steder.
Det spændende der er ved det og få noget man ikke ved, var det for nogle år side, havde jeg måske også gjort det, nej ikke måske, næsten helt sikkert gjort det :wink:, men jeg er også sådan jeg vil heller have noget godt, og kvalitet, og kan også se man kan få meget mere få pengene.
Men som du skiver

Ja det er den rigtige løsning for dig, man skal jo også have med, hvordan man er indrettet og lever sit liv og hvad der passer ind i sit liv lige nu,
Ud af det du skiver her kan jeg læse hvor meget sjov og glæde, den pakke giver dig og simba, og så syndes jeg det er dejligt og læse,

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Februar måneds feline box.

De har desværre glemt at sende extra legetøj og godbidder med som lovet (jeg har brokket mig)

Billeder først og så et indlæg med teksten :slight_smile:

Hummer med katteurt

Farverige bolde (der er så kun 1, ved ikke om det er meningen)

Beaphar Catnip

Vitakraft pure chicken stick

Trixie trainer snack mini nuggets

2 Synes om

Hummer med katteurt
Vi skal på haveventyr! Hop i dykkerdragten, og på med snorklen!
De små poter skal i svømmefødderne og ud og se på fisk og flotte koralrev. Da vi ligger i vandoverfladen kan vi se noget bevæge sig på bunden. Den har store klør, og leder efter mad under nogle farvede koraller. Det er en stor hummer! Den er lavet af forskellige typer stof, og er fyldt med det dejligste katnip. For enden af dens hale, har den en lille klokke, så man altid kan holde øje med hvor den kravler på bunden, så den altid er nem at fange og lege med! Smart ikke?

Farverige bolde
Koralrevet som hummeren kravler i, er alverdens flotte farver. De dækker hele havbunden så flot!
Vi er faktisk så heldige, at vi alle har fået vores helt eget lille koralrev med hjem fra dykkerturen. Hvilken farve koral har du mon fået.
Korallen er lille og glinsende, og kan både knitre og trille.

Beaphar catnip
Vi skal selvfølgelig sørge for at få ladt depoterne godt op undervejs, så vi har massere energi til at bevæge de tunge svømmefødder på svømmeturen. Derfor har vi pakket en lækker snack i den lille lomme i dykkerdragten. Det er små sprøde bidder fyldt med kattemynte. De indeholder vigtige vitaminer og mineraler som bidrager til holde vores søde misser i deres absolutte svømme topform.

Vitakraft pure chicken stick
Efter en lang dag på havet er det på tide at vi får en lille snack mere!
Vi er stadig sultne, og det er vi ikke de eneste der er! Hummeren på bunden har fået øje på vores snacks, og vil nu også smage dem. Det er lækre saftige stænger, som er lavet af 100% kylling. Stængerne er naturligvis lavet uden nogen former for smagsforstærkere. De er fedtfattige og derudover både sukker og kornfri. Det er ren nydelse til både store og små, og helt ideel selv til katte med følsomme små maver. Det ser ud til, at både kattene og hummeren er helt vilde med dem.

Trixie trainer snack mini nuggets
Vi svømmer ind til strandkanten igen, efter nogle sjove timer på vandet. Vi slår poterne i sandet og nyder den sidste snack med massere af lækkert sand i pelsen. Det er små bidder med tunfisk, kylling og katteurt. De er lækre og saftige, og så er de både sunde og smagfulde. Katteurten dufter så dejligt, og har en god og beroligende effekt på de trætte kroppe, så vi kan slentre glade og mætte hjem igen.

1 Synes om

Nu har de lovet at eftersende det glemte plus en pose godbidder mere som undskyldning :smiley:

2 Synes om

Så kom det, Simba er allerede vild med lammet :smiley: Han har engang haft et lille Lambi-lam der var hans yndlings, så håber dette bliver hans nye yndlings :smiley:

5 Synes om

Så er det tid til Marts måned :smiley:

Toy Box Bolde
Hvad er bedre end jutebolde til din kat? I denne måneds felinebox er der en viklet og raslende bold, der kan holde enhver kat aktiveret og stimuleret i dagevis. Bolden har sen perfekte størrelse til, at din misser let kan få den til at trille rundt på gulvet.

Trixie sprællemus
Gør din kat klar på en vaskeægte musejagt. Trixie sprællemus er en sjov, pjusket og sprællende optræksmus til din kat. Når du hiver i snoren og giver slip, sender du musen rystende afsted hen over gulvet. Din kat vil elske at jage den lille mus rundt i hjemmet, da det aktiverer og stimulerer dens naturlige jagtinstinkt.
Fun-fact: Nogle katte lærer endda selv at trække snoren ud med egen pote.

Beaphar Vit-bits
Vit Bits er små, sprøde, ernæringsrige godbidder lavet med multivitaminpasta. Oveni det indeholder de også Taurin (aminosyre), som styrker din kats syn og hjerte. Og med et ekstra indhold af B-vitaminer forstærker godbidderne i den grad også din kats hud og hår, så den får en mere skinnende pels. Vit Bits er altså ikke bare en fornøjelse for din kat, men også en sund en af slagsen.
(Tror Simba har fået en anden en)

Soft Snack Kitty Stars
Hånden på hjertet: Din kat vil elske dem her. Soft Snack Kitty Stars fra Trixie er bløde, stjerneformet godbidder i forskellige farver lavet på laks og lam. En smagskombination enhver kat kan lide (selv de kræsne). Perfekt som belønning under træning eller bare til at forkæle din misser i hverdagen. Godbidderne er naturligvis uden tilsat sukker.
(Simba har fået nogle andre)

Vitakraft cat sticks fisk
Advarsel: Når først din kat får dens små klør i disse lækre, kødfyldige minipinde, er det slut - Din kat har nu fundet sin livret. Pakkens 3 pinde er lavet af 80% torsk og laks, og har derfor en duft og smag, som ingen kat kan modstå. Kornfri og uden tilsat sukker, farvestoffer og kunstige smagsforstærkere.
(Simba har fået disse)

Simba er ikke såååå vild med fisk, tror det er derfor han har fået andre ting :smiley:

3 Synes om

Endelig kom den for April, tror det er fordi Simba har fået nogle erstatnings vare :smiley:

Nobby’s bamseorm med katteurt
Glæd din misser med en finurlig bamseorm fyldt med det lækreste katteurt.
Den er lavet af flere forskellige materialer, som din kat kan udforske.
Legetøjets duftende indhold gør enhver legesyg, og det er derfor den perfekte legekammerat til at få din kt i strålende godt humør.
Katteurt vækker det naturlige jagtinstinkt hos din kat, så forbered jer på timevise lange fangelege.

Kitty X’s antistress pude
Kan du mærke, at din kat trænger til at slappe af? Så er denne antistress pude et mirakelmiddel. Den er 100% naturlig og har et indhold af afslappende feromoner, som beroliger din kat i stressende situationer, eller når den blot har brug for at flade den ud på en dejlig sumpe søndag, som alle os andre

Trixie’s Premio kubik kylling med ost
Ingen kat kan modstå den lille, firkantede smagfulde snack. Godbidderne består af hele 81% kylling og ost, og er nturligvis 100% korn- og glutenfri og uden tilsat sukker. Posen har smart genluk, så godbidderne altid kan holde sig friske og lækre!

Nobby’s StarSnack Chicken Rolls
De lækreste snack med kylling og leversmag, er fremstillet af naturlige råvarer og er fulde af vitaminer og taurin, som er en vigtig aminosyre, der er med til at opretholde vigtige funktioner som leverfunktionen, hjertemuskulaturen og blodsystemet. Derudover er det med til at skabe sund balance i organerne, og der hersker derfor ingen tvivl om, hvorfor disse himmelske kattesnacks fra Nobby er populære verden over.

Four Friends’ Tun & Rejer (Simba har fået noget andet)
Supplér din kats måltider med en lækker og sund kombination af tun og rejer fra Four Friends. Dåsens enkle indhold men ernæringsrige sammensætning gør den helt oplagt som en lille bonus snack til din misser. Som bonus kan du gøre din kats tørfoder mere spændende, ved at blande det op i.

Simba fik istedet for Trixie Kitty Stars.

4 Synes om

Maj måneds boks er allerede kommet :smiley:

Trixie Esquisita, Dentinos m. Vitaminer
Disse snacks er ikke til at undvære, når man først har prøvet dem.
Grundet godbiddernes konsistens og unikke facon kan de være med til at rense din kats små bisser.
Godbidderne er uden tilsat sukker, og din kats tænder vil elske dem.
Posen de kommer i, har en genlukningsfunktion som gør at de små snacks kan holde sig friske endnu længere.

Trixie COOKIES WITH SALMON AND CATNIP
Tilbyd din kat de sjoveste godbidder som ligner små fisk.
Ikke nok med at de ligner fisk, så smager de af laks og katteurt, hvilken kat elsker ikke det?
Den stimulerende duft af katteurt vil få din kat til at have mere.
Denne godbid har et højt indhold protein.
Posen har en smart genlukningsfunktion, som gør at de små fisk vil holde sig friske i længere tid.
Udover at disse snacks smager vidunderligt, så er de også 100% naturlige og uden tilsat sukker.

CatNip Mist 118 ml
Sæt gang i din kats aktivitet, ved at sprøjte denne mist på din kats legetøj.
Katteurten tiltrækker, og er med til at stimulere din kat.
Man kan også anvende sprayen på et kradsetræ, så man slipper for at der bliver kradset i møblerne.
CatNip Mist kan anvendes på alt legetøj, og kan til fordel også bruges i kattebakken.
Denne mist har en nem spraypumpe, og er lavet af ekstrakten fra katteurt-blade.

Trixie CAT ACTIVITY SNACK ROLL
Få sat gang i din kats aktivitetsniveau med denne morsomme og fristende aktivitetsrulle.
Fyld din kats favorit snacks i rullen, og lad legen begynde.
Din kat kan holde gang i legen og motiveres til at fortsætte.
Der triller nemlig små snacks ud af åbningerne, når den bliver rullet.
Man kan skrue stængerne ud for selv at justere, hvor mange godbidder katten skal belønnes med.
På din kats nye yndlingslegetøj, er der en gummibelægning rundt om - som nedsætter lyden af de raslende godbidder.

LBP Gourmet Tender Chicken Mousse 85 gram
Er din kat også vild med smagen af kylling?
Så er denne vådfoder lige sagen.
For at pifte din kats måltid en smule op, så kan du blande denne vådfoder med din kats sædvanelige tørfoder.
Dette vådfoder er nærende og fyldt med proteiner - og det har en lækker smag af magert kyllingekød.
Det er en naturlig mousse, som er kornfri og uden konserveringsmidler.
Til gengæld er moussen fyldt op med vitaminer og taurin.

4 Synes om

Awww elsker også sådan nogle bokse eller generelt forkælelse og at give gaver :smiling_face_with_tear: men manden i huset er alt for fornuftig med økonomien og skar ud i pap hvor “billigt” det er selv at købe de produkter :sweat_smile: øv.

Men fedt at se med her så kan trængen måske stilles lidt ved det :heart:

2 Synes om