Simpelhen ikke til at stå for <3

Tiden flyver og de små er blevet ret så store, og man kan ikke lade være med at beundre dem hele tiden :inlove:

De har allerede, hver deres personlighed og meget spæneden at følge. Den mindste dreng i kuldet, er blevet en
ordenlig basse og nu den 2’tungeste og en rigtig ballademager :muhaha: han vil altså bestemt ikke sove, når madmor gider nusse mave og lege.

:tihi: Aitan, kan jeg altså slet ikke stå for :hjerte:

//youtu.be/obDGWFftO0o

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er han bare SKØN !!!

Men… på mig virker det som om han desperat prøver at få sit halsbånd af ??

Husker du at løsne dem i takt med at killingerne vokser ?? :ups:

Ih, hvor er han søøøød! :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Jeg tror mere at han forsøger at vende sig om. Killinger i den alder har ikke nemt ved at vende sig om og gå pga. de korte gummiben og tykke mavse. :hjerte:

:smelter:

:smiley: Sikke en kurvfuld pølser :smiley: De er godt nok søde :slight_smile:

Hvor er han bare SKØN !!!

Men… på mig virker det som om han desperat prøver at få sit halsbånd af ??

Husker du at løsne dem i takt med at killingerne vokser ?? :ups:[/QUOTE]

Det kan jeg så forsikret dig for han ikke gør, for de har haft det på siden de kom til verden.
Og det har aldrig været et problem - det ser sådan ud fordi han er på ryggen og gerne vil om på maven.

Og giver dit ret i det kan se sådan ud, men det er altså fordi han forsøger at komme over på maven. :thumbup:
Så ingen bekymringer der.

De bliver tjekket hver eneste gang vi vejer vores killinger morgen og aften - og der har endnu ikke være problem i dette.
Vi har valgt disse ID collar, da vi ikke bryder os om at have neglelak osv. på og da det er vores første kuld vil vi meget gerne kunne følge deres udvikling
uden at være i tvivl om hvem der er hvem, kan rigtig godt lide disse da det er velkro hele vejen rundt så der er overhoved ingen løse ender og flapper de
kan få ved eller noget.

  • jeg er hjemmegående og har altid opsyn med de små, derfor tør vi godt lade dem have halsbånd på.

Sikke en dejlig, lille fedling :hjerte:

Amen altså, hvor er de dog skønne :hjerte: Og kan kan forstå du er vild med ham - han er da en værre lille charmetrold!

:thumbup: de er alle så dejlige, men har godt nok tabt mit hjerte til ham her.
Men ihh hvor jeg glæder mig til de alle tumler rundt i hytten.

GLÆD DIG!!! Hildi er overalt lige nu, så man skal slæbe fusserne for ikke at jokke på hende :smiley:

Han er da heller ikke til at stå for som han ligger der :slight_smile:

Er lidt misundelig på den der kurvfuld :wink:

Ih altså :wehuu:Kan man overhovedet foretage sig andet end kigge på dem? De er godt nok kære

Nope, det med at fjerne blikket er altså meget svært - laver ikke andet end at hygge med dem i sofaen, i kurven.

Det er så sjovt de er jo begyndt at kunne forstå der faktisk er en der snakker til dem…
Ihh som der bliver kigget op, med store øjne :tihi: