Sindsyg kvinde tvinger dreng ned i en spand

Og det blir ved, først katten der blir smidt i skraldespanden, så hvalpene der blir smidt i vandet…

Også denne udskyldige dreng :argh:

http://ekstrabladet.tv/nyheder/udland/article1407952.ece

  • Jeg er MÅLØS!!!

Vil vanviddet da ingen ende tage??? O_O

Det dér er godt nok en alternativ form for opdragelse…! :mad:

Åbenbart ikke !! :confused:

Opdragelse, vil jeg nok som det sidste kalde det, men de sku sindsyge ! :confused:

:uha:
Hvad bliver ikke det næste? :mad:
Jeg er mundlam.

Nu kan jeg ikke forstå hvad de siger… Men ja, det kan være et forsøg på opdragelse - eller ren og skær underholdning for kvinderne… Uanset hvad er det simpelthen horribelt…
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvad der foregår siden at man gør sådan noget.

Helt ærligt, hvad pokker tænker de dog på???

[quote=Barky;443930]Nu kan jeg ikke forstå hvad de siger… Men ja, det kan være et forsøg på opdragelse - eller ren og skær underholdning for kvinderne… Uanset hvad er det simpelthen horribelt…
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvad der foregår siden at man gør sådan noget.[/quote]

  • Ved ikke om det er opdragelse, når man kan høre kvinderne griner ??

  • Men du har have ret!

Årh for faen, det er lige så tårerne løber her…
Stakkels dreng!!

Man kan håbe hans så kaldte “mor” bliver fanget og stillet til ansvar for sine handlinger…

Jeg forstår simpelthen ikke hvad der sker for folk! :frowning:

/Mette

Nej… :confused: Hvad bliver det næste… Stakkels knægt…:ked:
Hun er da vanvittig…:mad:

Øv hvor er det forfærdeligt… det ENESTE jeg finder som trøst lige nu er faktisk at jeg nederst så dette link:

[quote=Abaddon;443942]Øv hvor er det forfærdeligt… det ENESTE jeg finder som trøst lige nu er faktisk at jeg nederst så dette link:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1403634.ece[/quote]

FANTASTISK !!!

Pyha hvor er de dog modbydelige de kvinder… fatter ikke man kan synes det er sjovt. Stakkels dreng. Hvis det er den måde hans mor “opdrager” på så bør han fjernes fra hende. Jeg kan slet ikke sætte ord på min foragt. Desværre er alle mine hollandske venner online… for ellers ville jeg bede dem se klippet og fortælle om det er hollandsk der bliver talt. Det er mit umiddelbare bud.

Dejligt med opdateringen om at de fleste hundehvalpe blev reddet fra druknedøden. Jeg håber, den sidste er blevet slået bevistløs inden den er druknet, så den ikke har mærket noget.

:open_mouth: hvad tænker de på??!

Hold da helt op - og så griner hun endda samtidig med at hun fortæller at han siger han er klaustrofobisk :doh:

Jeg håber så sandelig at de finder ud af hvem de madammer er og får fjernet barnet.

Hollandsk eller Flamsk er mit bud

Jeg fik fat på en af mine hollandske venner. Selvom han ikke kan høre hvad der bliver sagt pga. drengens hjerteskærende gråd så er han ret sikker på det er hollandsk muligvis med belgisk accent.

Håber sandelig os de blir fanget da :frowning:

Stakkels dreng …

Arme unge…

hvis nogen har set den danske film Hævnen… hvad tror i så den unge finde på når han bliver stor??

Tror nu ikke at kvinden kan dække sig ind under at være sindsyg. Det virker som to kvinder der gør det for at være sjove.

Desværre syntes drengen ikke at det er sjovt og det burde moderen respektere og stoppe. Drengen er jo bange.

Det hun gør er ikke værerer end det jeg oplever når jeg ser fædre eller mødre tvinge deres børn op på en hest eller en eller anden forlystelse i Fårup sommerland, eller tvinger dem til at bade i en svømmehal eller ved stranden. Børnene hyler og skriger i angst og forældrene beder dem tage sig sammen og lade være med at være så pivede, alt imens de holder fast i de arme unger og gennemtrumfer det de nu syntes deres barn skal.

Hvor mange af os griber ind der?

Misforstå mig ikke, jeg syntes det er overgreb på barnet det hun gør, men er hun sindsyg, så kan jeg sørme finde mange sindsyge forældre og også her til lands.

Jeg har ikke set videoen, bliver skidt tilpas bare ved tanken.
Der findes ikke noget mere primitivt end mennesket.