Siri har fået sukkersyge :-(

Tak :heartbeat:
Jeg vil bare have hende hjem nu - jeg kan ikke rigtig klare det her mere.

Kan jeg godt forstå! :kram:

Det lyder også helt forfærdeligt råt. :kram:

:kram: til dig og mange :kryds: for at Siri snart er stabil og hjemme igen.

Er der nogen der har erfaring med Cushing’s syndrom? Jeg tror, at det er det, de mistænker Siri for at have, da hendes kaliumtal bliver ved med at være for lave uanset hvor meget de giver hende - og derfor vil checke hende for tumorer i binyrerne. Hun har jo være på binyrebarkhormon de sidste 3 uger grundet hosten, så jeg håber og beder til, at det udelukkende skyldes det.

1 Synes om

I går fik jeg min smukke, dejlige Siri hjem. Der var ingen tumor, og nu er de ikke engang sikker på at det er sukkersyge. Hun har haft betændelse i bugspytkirtlen, hvilket kan give nogle af de samme symptomer som sukkersyge - indtil videre skal jeg dog behandle hende som diabetes-kat. Hun skal have 117 forskellige medikamenter, men hvor er jeg dog glad og lettet over, at have hende hjemme - jeg er så glad at jeg næsten ikke kan være i mig selv :-):smile:
Tusind tak for al jeres støtte, det har betydet meget for mig.

17 Synes om

Godt at høre. Håber der snart er 100% styr på det hele, og dermed forhåbentlig slipper for flere bekymringer. :slight_smile:

Tak, ja det håber jeg bestemt også :slight_smile:

Skønt at høre (OK, læse …:sunglasses:) - var ellers helt nervøs for at åbne tråden… :wink:

Tak Dorthe :kissing_heart:

Så er der lidt ro på igen, og Mocha er glad for at have Siri hjemme :heartbeat:

17 Synes om