Siri og Mocha

Siri er her ikke mere. Jeg har ikke skrevet en mindetråd eller lavet opslag, for jeg er slet ikke nået dertil endnu, hvor jeg kan snakke om det. Jeg mistede hende i juni måned, og jeg har manglet et stykke af mit hjerte lige siden. Mocha har mistet sin bedste ven, og klarer der ikke så godt. Tænkte, at jeg ville give hende noget tid, men nu er det over 3 måneder siden, og hun er stadig dybt ulykkelig og holder mig vårgen hver nat. Jeg snakkede med en adfærdsekspert hos dyrlægen i dag - hun forslår enten at Mocha får angstdæmmende medicin, eller at jeg bør overveje at få en ny orientaler. Jeg er ikke meget for at give Mocha medicin, er ikke sikker på, at det løser noget i længden.

Er der nogen af jer, der kender til en ældre hun-orientaler, der evt. søger nyt hjem? Hvis hun og Mocha falder i hak sammen, kan jeg garantere jer, at den nye kat bliver elsket og forkælet resten af sine dage. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det går, men tænker at jeg vil prøve, da jeg ikke kan holde ud at se Mocha så ulykkelig. Er der nogen, der kan hjælpe mig?

Lene (og Mocha)

5 Synes om

Stort :kram:

1 Synes om

Hej Lene.

Det gør mig ondt :hjerte:

Og det er svært for en orientaler at være alene.

Jeg har ikke selv nogen til omplacering lige nu, men du kan prøve at lave et opslag i DSOs åbne gruppe på Facebook. Den er mange af opdrætterne i dk i den gruppe

https://m.facebook.com/groups/dso.for.alle/?ref=share

4 Synes om

Tak, det vil jeg prøve

:sorger: Siri

:lys:

1 Synes om

:lys:
:kram:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

:kram:

:lys:

@Vipstosen - I skriver vist også på FB, blot FYI :smil:

1 Synes om

Hvil i fred Siri :lys:

Siri

:lys:

:kram:

:lys:

:kram:

God rejse Siri :lys:

Det gør mig ondt med Siri :troste: Jeg håber, du finder en ny ven til Mocha - og dig selv. Selvfølgelig ikke en erstatning for Siri, men en ny ven.

1 Synes om

:lys:

:lys: for Siri