Sissi er ny forelsket og klar til at flytte

Ja Sissi er ny forelsket og klar til at pakke hendes kuffert . Hun var ikke til at styrre på 7 tønder land . Hun var bare så kær:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Godt Kirstine kommer i morgen igen.:tihi::tihi::tihi:

Først skulle der mosles lidt ,når Sissi mosler går hun i selv sving .:cool:

Så skulle det lige ses om Kirstine sover godt ,inder man mosler videre :zzz:

Så skulle man lige høre mor og Kirstines mor om det var okey at ligge sig :juhu:

Og så gik mors kamera kold da jeg lige var ved at ligge mig , så det blev sådan et halvt færdig billede :dokdok:

Nuiii hvor sødt :hjerte:

Skøn serie. :slight_smile:

Årh hvor sødt. Heidi, du bliver simpelthen nødt til at have niecen på besøg hver weekend nu. Både du og Sissi er garanteret de perfekte barnepiger :slight_smile:

Heldigvis ser vi Kirstine rigtig tit , for det meste har vi bare passet hende hjem. Eller min mor har passet og vi har været på besøg :wink:
Men Sissi og jeg står altid til rådighed som barnepiger , nyder det jo.
Og de andre misser synes også bare hun var dejlig og meget spændende
Og elsker jo den lille prinsesse:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ih hvor sødt!

“men katte lægger sig jo på ansigtet af babyer og kvææææler dem”

Eller… osse er det en gammel skrøne :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;641593]Ih hvor sødt!

“men katte lægger sig jo på ansigtet af babyer og kvææææler dem”

Eller… osse er det en gammel skrøne ;)[/QUOTE]

nej da, det er almindeligt kendt at katte nøjes med at kvæle deres ejer :slight_smile:

Jeg har faktisk aldrig hørt om et baby der er blevet kvalt af en kat.

Nåå så sødt :hjerte::hjerte:

Kurt er også helt forelsket når der kommer små børn i huset, lige de 2 første sek, er han lidt, hvad er det for en ting du har med der, og bagefter, HALLO jeg skal da med babyen hjem skal jeg ikke… hvad … hva …hva… Tosset kræ :hjerte:

Milly og Snehvide har desværre kun vist meget begrænset interesse for tvillinge-børnebørnene.
Jeg ville ellers så gerne have haft et billede med en kat i hver lift, da de var helt spæde. :hjerte::hjerte:

Og nu, hvor der er mere gang i børnene, fortrækker kattene til første sal, så snart de hører, de er på vej. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;641789]Milly og Snehvide har desværre kun vist meget begrænset interesse for tvillinge-børnebørnene.
Jeg ville ellers så gerne have haft et billede med en kat i hver lift, da de var helt spæde. :hjerte::hjerte:

Og nu, hvor der er mere gang i børnene, fortrækker kattene til første sal, så snart de hører, de er på vej. :D[/QUOTE]

Sikker en skam , men det er jo ikke andet at gøre end at respektere missene valg .
Her i dag stod de i kø for at kigge i liften , havde et hyre med at de ikke alle skulle lige med hende samtidig for så havde der været plads mangel.
Men de som fik lov til at ligge der skiftevis , lå velopdraget ned i fod enden. :slight_smile:
Heldigvis er min svigerinde meget afslappet med det , det havde været slemmere hvis min bror havde set det , så havde han nok fået et føl på tværs :gal:
Men hvad han ikke ved ,har han ikke ondt af :muhaha::muhaha::muhaha:
Og Kirstine og hendes mor , nyder besøgende her hos og min mor med hygge misser :hjerte::hjerte::hjerte: