Sjællændere til aby-nus hos Karina?

Jeg vil da også gerne over og nusse Karinas killinger, men må indrømme, at budgettet for januar ikke lige dækker fuld betaling af Slangerup-Ulstrup og retur, så jeg ville høre, om andre kunne tænke sig at komme med, så vi kunne deles om udgifterne?

Personligt er jeg ligeglad med, om det bliver lørdag eller søndag, så indtil videre er jeg fleksibel på det punkt :slight_smile:

Ville gerne. Men lige de dage har jeg arbejdsweekend:(

Ejjj hvor en god idé Mette, og jeg har da plads til overnattende gæster, hvis der skulle være behov for dette.

Hvis I er nok fra Sjælland, kører jeg selv. Men skulle det ikke lykkes at få fyldt en bil, så kan I jo altid samle mig op i Odense. Det hjælper selvfølgelig ikke rigtig på broafgiften, men lidt ekstra til benzinen er der dog.

Jeg ville rigtig gerne, men medmindre jeg vinder i lotto’et, er der nok ikke penge tilovers … desværre :S

[QUOTE=galath;749300]Hvis I er nok fra Sjælland, kører jeg selv. Men skulle det ikke lykkes at få fyldt en bil, så kan I jo altid samle mig op i Odense. Det hjælper selvfølgelig ikke rigtig på broafgiften, men lidt ekstra til benzinen er der dog.[/QUOTE]Og ellers kunne jeg nok godt lokkes med fra Kolding, hvis du mangler én, at dele benzinpenge med. :slight_smile:

Det må vi finde ud af, Maibrit. På den ene eller den anden måde :ok:

Jeg må jo desværre trække mig fra abynus, da jeg akut skal en tur til USA i stedet. Så jeg håber, at andre sjællændere kan slå sig sammen og køre over og nusse lidt ekstra fra mig :slight_smile:

Ja det er trist, men jeg forstår godt din prioritering.