Sjove navne i stamtavlen

Er der nogle enorm sjove navne i jeres kattes stamtavler, som hver gang får jer til at smågrine lidt?

Jeg har en i en SNO-stamtavle, som jeg bare elsker - det er SÅ genialt.
Katten hedder:

THE MAD CATTER :tihi:

Det skal jeg simpelthen have på en t-shirt:yah:

Har I nogle sjove navne i jeres kattes ophav?

Fies far er også ret morsom - og et laaangt navn som er lige til at fryse af -)

Atuchov-Frrrost Aboutimetoo

Men det er ikke så godt som THE MAD CATTER:høhø:

:slight_smile: haha jeg synes kattenavne er så sjove!

Oh jo dem er der flere af syntes jeg. Det her er det første som falder mig ind Sackarys far, Kaninus Batcat.

Galliano kan byde på et par stykker:

Chamore Mistermuddypaws på hans fars side

og mors side

Katten i Sækkens Lamseben
Katten i Sækkens Hollandaise-Face
Katten i Sækkens Bandlyst i Bøvelse

Det kreative geni bag stamnavnet Katten i Sækken fik så sit eget og hedder nu Why Forget og er Fannys opdrætter

Hun har så haft en periode, hvor hun har været lidt “kedelig”, så den bedste på Fannys stamtavle er faktisk Camischa’s Kiki Kickstart :slight_smile:

Sander byder ikke på den store kreativitet. Udover 2 x Ketchup er der en Didgeridoo (ville have været et passende navn for Galliano faktisk :høhø:)

Karla Brudebuket…

Karate Kai…

T-Bone…

Nææ… men i min nevøs skole i Irland går der bl.a en Justin Case og Eileen Dover (“Just in case” og “I leand over”). det har vi som totalt fantasiløse danskere smilet lidt af :slight_smile:

jeg måtte lige finde et par stamtavler frem…

det eneste jeg kan prale af er “hit the road jack” og så den søde “kitty charm”

Erle Perle Fnidder-Fnadder :høhø:

perser fra DK som er i en af mine gamle kattes tavler

Haha den var go !

Jeg kan lige komme på Diamond’s mor.

Cruella De Vil. - Lidt sjovt synes jeg. Men ikke så sjove som andre der er nævnt her. :slight_smile:

Hun laver hunde om til pels :slight_smile: hehe

Jeg har set en BUR der hedder Why forget Oline mavepine (Eller noget i den stil) :tihi:

Vores 3. kuld hed hhv
Missies Toblerone
og Missies Guldbarre

sjove navne nej…

men at kalde MCOer for Merry og Pippin - DET er morsomt i sig selv… det er ret meget en selvmodsigelse :slight_smile:

Det hedder hun skam, for det er Gallianos mor, som conninissen herinde har :smiley: