Sjove reklamer

hejsa

syntes du ikke bare osse at mange reklamer er total hylende morsomme

jeg faldt lige over den her og den er stadig lige sjov

den her er osse bare total gennemført

Jeg kan godt lide den her: Old Lady And Air Bag - YouTube

Og så kan jeg også godt lide den, hvor der står en dame og ser meget skræmt ud mens hun siger at hun har købt en mobil på nettet til nul kroner eller sådan noget lignende.

Den topper poppen, må jeg sige.

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg er især glad for et par reklame serier inden for sportens verden…

Danske Spil:

Og nu kan jeg selvfølgelig ikke finde nogen reklamer fra den anden serie på YouTube.
Men det er serien, hvor den samme mand laver en masse lort for andre.

F.eks. foregiver at holde en glasdør for en mand, fordi håndtaget sidder løst.
Eller hvor han hjælper en person, der er ved at parallel parkere - men hvor han lader ham bakke ind i bilen i stedet for at stoppe ham.

Jeg mener, at det er en reklame for Tips (fodbold), hvor det er noget med, om man savner spænding. :slight_smile:

[quote=DaneX;229128]Jeg er især glad for et par reklame serier inden for sportens verden…

Danske Spil:

Og nu kan jeg selvfølgelig ikke finde nogen reklamer fra den anden serie på YouTube.

Eller hvor han hjælper en person, der er ved at parallel parkere - men hvor han lader ham bakke ind i bilen i stedet for at stoppe ham.

Jeg mener, at det er en reklame for Tips (fodbold), hvor det er noget med, om man savner spænding. :)[/quote]

ja, de reklamer siger alt
der er så meget kvinder ikke forstår:høhø:

[quote=Johnny;229130]ja, de reklamer siger alt
der er så meget kvinder ikke forstår:høhø:[/quote]

Ja, og så er der den hjemmelavede med situationer, som Danske Spil endnu ikke er kommet på. :slight_smile:

Jeg synes generalt at reklamer er dårlige og latterlige, men der er vel få der godt kan få smilet frem, dem der med fagmanden, hvor der står en mand helt uden forstand på hvad han laver :tihi:

Ellers synes jeg den fra Kohberg med ham der skønhedsfyren? Synes det er grineren når han prøver at gøre som ham :rofl:

Jeg kan huske de der Sonofon reklamer med Polle fra Snave? De var så populære, men sjovt nok synes jeg ikke de er så sjove som de var dengang… Hmm LOL

Jeg har altid været vild med Jolly Cola :wink:

Og opfølgeren:

[quote=KKH;229216]Jeg har altid været vild med Jolly Cola :wink:

Og opfølgeren:

De er simpelt hen geniale :tihi:

Det’ ik’ så ring’ endda

[U]http://www.youtube.com/watch?v=q3hiuNzDepM[/U]

Kaj og Bøje:

http://www.youtube.com/watch?v=qsYRlJZCMEU :slight_smile:

:smiley:

[quote=DaneX;229128]Jeg er især glad for et par reklame serier inden for sportens verden…

Danske Spil:

Jeg mener, at det er en reklame for Tips (fodbold), hvor det er noget med, om man savner spænding. :)[/quote]

[quote=DaneX;229134]Ja, og så er der den hjemmelavede med situationer, som Danske Spil endnu ikke er kommet på. :slight_smile:

Jeg må altså indrømme at de film ER sjove!:tihi:

[quote=KKH;229216]Jeg har altid været vild med Jolly Cola :wink:

Og opfølgeren:

Hold da op, der var jeg ved at få colaen galt i halsen.-LOL

Uhmmmm… Tina Kjær!
Total yndlings 90’er babe!

:wehuu: