Skal du se landskamp i aften?

Ny kommentar fra kæresten som forsvandt fra stuen et øjeblik: Fik vi mål?! Hvordan kunne det ske?:tihi:

Jeg skal se…kattegale -høhø

Os her, men vi multi-tasker :stuck_out_tongue:

Jeg har stemt vi skal flikke over, fordi det sagde manden, men so far har vi set hele kampen :tihi:

Vi går til halvleg med 1-0 føring :thumbup:

Jaja, jeg er patriot, men er hunderæd for at skulle hjem gennem byen efter en større fodboldkamp, national eller “lokal” (Hvem f… var den idiot, der fandt på at sammenlægge de lokale klubber i Kbh-området til 2 stridende parter!!! Det kan KUN gå galt, slagsmål og hooliganism!)…

For et par år siden arbejdede jeg ude ved Svanemøllen, og det var et scary helvede at komme igennem alle fulderikkerne med bus og hjem, hvis “vi” (klub eller nation) havde vundet -what

De kære fans drikker sig nemlig fulde, og det bliver mange aggressive af.
Der skal ikke meget til, før de føler sig provokerede, og bliver truende -what

Og så var der dengang for et par år siden, da en tyrkisk klub Gatasaray eller noget lignende, skulle spille i DK - der blev mord og knivstikkeri til følge…

Undskyld, hvis jeg “spammer/OT’er” din tråd, Annie, men jeg synes, at fodbolden skulle gøres til en meget lokal deltagersport igen.

Lad Nørrebro spille mod Østerbro, Vestamager mod Sydhavnen, Vesterbro mod Midtbyen - og gerne med Old-boys turneringer.
Fodbold som folkesport for alle aldre, yes my boys :thumbup:

Men os-mod-dem konflikt-og-ballade skabende kampe, naaaa :thumbdown:

Men lad os bare høre: Hvem fører :smiley:

Jeg synes der mangler en svarmulighed:
Jeg ka’ ikke ta’ kanalen, som kampen vises på! :argh: :græde:

Er glad for updaten herinde fra :thumbup:

82 min, Sve 0 - 1 Dan :slight_smile:

89 min og stadig 1-0 til os :thumbup:

VI VANDT :thumbup:

94 min lang kamp.

:flag: Vi vandt!! :flag:

Jæs, det gjorde vi. Efter min mening temmeligt ufortjent, men Thomas stod bare konge i målet! :rock:
Jeg er helt klart fodboldfan, men jeg er mest til kampe med ‘mit eget’ hold, nemlig FCK. Jens synes vist det er okay, men det er egentligt ikke noget han går op i. -høhø

Gu’ gjorde vi så :flag::flag: :flag::flag: :flag::flag: :flag::flag: :flag::flag:

Ski’e godt!! :thumbup: :flag: :thumbup: :flag: :thumbup: :flag: :thumbup: :flag: :thumbup:

Nej ellers tak, INGEN fodbold til mig, jeg har en ekstrem overfølsomhed overfor ALT der har med det at gøre…Har før haft kærester der brokkede sig over at mit fjernsyn lider af samme overfølsomhed som jeg, den kan ganske enkelt ikke vise fodbold…men gudskelov er Lars ikke det fjerneste til fodbold, så her er der ingen diskution, der bliver end ikke talt om det…Til gengæld er vi begge til både formel 1, de store håndboldkampe og “Gladiators”…

Uhh ja Gladiators er bare fedt :wehu:

mon ikke!!!
Mine personlige favoriter må helt clart være Titan, Siren og Storm…

[quote=Ronja;195705]mon ikke!!!
Mine personlige favoriter må helt clart være Titan, Siren og Storm…[/quote]

De er alle cool men Wolf :rock:

[quote=Ronja;195705]mon ikke!!!
Mine personlige favoriter må helt clart være Titan, Siren og Storm…[/quote]

Lool Titan er bare totalt mr. america :tihi:

Sådan… :flag: Vi gjorde det … Wow det var spændende :flag::flag: