Skal du se landskamp i aften?

Ja, skal du se Danmark tæve Sverige i aften? :flag:

Nope - interesserer mig ikke

Ja jeg skal da så :p:thumbup: og jeg tror på at vores dregne tæver broderlandet, for vi plejer jo at være bedst på udebane :thumbup::thumbup:

Nej jeg skal se american idol hvor der er rock uge :rock:

Nixen bixen…er græsenke i disse dage, så vi tøser gider bsolut ikke se fodbold. Tror vi vil se American Idol :slight_smile:

Tjah, jeg tænker ikke at jeg slipper for at høre det.

Vi er nogen af de eneste i omgangskredsen der har den kanal hvor det kommer på, så vi bliver invaderet…

Men jeg kan da heldigvis bare lege lidt med killingerne, for de plejer at være særdeles aktive hver aften fra ca. 20.00 til 23.00, så det passer vidst helt fint.

Jeg elsker landskampe - især mod Sverige - men jeg kan kun tage DR1 og TV2 :frowning:

Årh øv :frowning:

Det er sikkert ikke nogen stor trøst, men jeg skal nok opdatere når der bliver scoret herinde i tråden

Jeg giver kaffe???

Men du har lidt småtravlt godt nok…

Neeej…

Jeg skal se Æblemostreglementet.

Kanon-god film. :wehuu:

Jeg skal se Æbæemosreglementen og American Idol imorgen når det bliver genudsendt:)

Jeg skal se Æblemostreglementet på TV2

Jeg har så svaret den sidste, men har ikke tænkt mig at zappe over… Ikke at jeg hader fodbold, men synes bare det er noget der kræver en stemning - og det er lidt svært at skabe, når man sidder mig og katten…

Aldrig i livet!!!

Jeg hader, JEG HADER, JEG HADER FODBOLD!!!

Det ville være x-antal minutter af mit liv jeg ALDRIG ville få igen. Kors. Nixen. Never! Heldigvis er min kæreste heller ikke fodboldfan (han fik lige en guldstjerne i den gode bog for det), så jeg bliver heldigvis ikke tvangsindlagt til at se den omgang bræk i aften…

sorry til alle jer fodboldfans derude…men min interesse for en gruppe voksne mænd der tonser rundt efter et stykke død ko, kan ligge på et MEGET lille sted…

Ikke mig, aldrig i livet om jeg gider bruge min tid på det… og kæresten interesserer sig egentlig ikke for det, men vil se det alligevel, bare fordi han håber på at vi tæsker Sverige… Mænd… suk… -surrender

Så jeg kan rigtig hygge mig heride med jer, uforstyrret de næste par timer :thumbup::tihi:

Der har lige været straffe (ufortjent) til Svenskerne, men Thomas Sørensen redede den :slight_smile:

Opdatering fra kæresten: Han er kommet frem til den konklusion, at DK er super elendige til at spille fodbold… :thumbup:
Min kommentar: stik dem dog en bold hver, så er den potte over :tihi:

der burde være en mulighed dr hedder:

Ser fodboldt fordi man vil være sød ved den mandlige halvdel…

Jeg hader fodboldt, men ser det fordi Patrick elsker det… og ellers skulle jeg bare gøre rent… Men jeg kan heller ikke se det sjove i en flok mænd der jagter en boldt…

:thumbup: Danmark scorede!! :thumbup:

he he jeg missede målet men 1-0 til dk