Skal jeg vente?

Dimmalimm er kun blevet vaccineret 1. gang og skal revaccineres i uge 35/36 (hvilket jeg selv skal betale for, det kom bag på mig, når det drejer sig om internatkilling :surrender: ).
Hun har kun boet her i en uge og jeg har beholdt hende inde, på trods af min kattesikre indhegning.
Jeg plejer ellers altid at have åbent ud til haven hvis jeg er hjemme og nu hvor vejret har oppet sig igen, har jeg lyst til at åbne ud … men skal jeg vente med at lukke hende ud, til hun er færdigvaccineret?
Kære brevkasse … hvad ville I gøre?

2 Synes om

Jeg ville vente, også for at være helt sikker på hun ved hvor hun bor HVIS hun skulle slippe ud af indhegningen :slight_smile:

1 Synes om

Skal hun ikke i kontakt med fremmede katte for at blive smittet med noget? Er der risiko for det?

1 Synes om

Jeg ville ikke være så nervøs for at lade hende komme ud i haven.
På gården havde vores killinger adgang til løbegården inden de havde fået 1. vaccination

3 Synes om

Der er ingen risiko for nærkontakt med fremmede katte og Donkey har afprøvet flugtmuligheder :rolleyes2:
For nogle år siden, ville jeg slet ikke have tænkt over det, men man lærer så længe man lever og nu kom jeg pludselig i tvivl … :ups:

5 Synes om

Altså, nu må du ikke forlade dig på, hvad jeg skriver, for jeg ved det ikke. Gætter kun.

Jeg kan godt huske, at Æseløret var på springtur, men fik du ikke den smutvej lukket? Eller fandt du den aldrig?

2 Synes om

Mine kommer ud i haven inden 1. vaccination. Kattesyge smitter ikke luftbåren :slight_smile:

Edit: Eller FIV/FeLV i øvrigt

4 Synes om

Der er lukket af nu og han har testet det … :wink:

4 Synes om

Jeg ville heller ikke være bekymret for at lukke hende ud - sandsynligheden for, at I både får ubudne gæster, og den er smittebærer er nok til at overskue, tænker jeg?

Og Manse er vaccineret… :hoho:

5 Synes om