det kan i jo gøre noget ved - smut en tur til dyurlægen og få tjekket for blærebetændelse… det er skyld i den slags i 90% af alle tilfælde
det kan også være hormoner - fertile hunkatte pisser ligesom drenge… hvis det er grunden løses det med sterilisering
Det er min skyld at min mand vil af med dem. Det er mig som ikke har taget mig ordenligt af dem.
Hele den måde at se det på er mod al sund fornuft. Du HAR taget dig fint af kattene - de ser sunde og raske ud på billederne. Hvis det handler om blærebetændelse eller neutralisering - så tager du dig godt af dem hvis du sørger for det.
HVis din mand vil a med dem - så handler det ikke om at DU har taget dig dårligt af dem - så handler det om at din mand kan beskrives med gloser der ikke hører hjemme på et åbent forum.
DU lyder som en ordentlig kattemor - sæt foden ned, løs problemet for den kat der pisser og behold misserne… det skal nok gå 
Müsli var en form for gave fra min mand, fordi jeg havde ytret ønske om at have en kat. Naela fik vi fordi vi var bange for at Müsli ville blive ensom.
god ting - katte er ikke solitære dyr - at få to er næsten altid det helt rigtige
Jeg forstår bedre end nogen af jer aner, hvordan mit opslag har virket på jer. I dag har jeg både grædt, skældt ud, været rasende, opgivende og jeg som ellers havde en rigtig god dag foran mig.
og i aften kommer du til at sætte foden ned og redde dine katte - de regner med dig og når du ser billederne - så kan du da ikke andet end at redde dem??
Din mand har ingen ret til at slå de katte ihjel på det grundlag - det er sunde raske dyr… du er nødt til i det mindste at løse problemet først
Og det er klart at min mand blev vred på kattene i går; de tissede på sofaen igen! Han smed med fjernbetjeningen, og råbte så naboerne kunne høre det.
NEJ!!! det er ikke en skid klart… man bliver ikke vred på dyr!! - din mand er 110% galt på den… det er kolerisk og forkert!!! Din kat følger sin natur - det bliver man ikke vred over - det er vanvittigt.
Man bliver heller ikke vred over at jorden drejer rundt og solen står op i øst…
Løsninger er hvad jeg mangler, og det kan jeg kun få ved at tale med min mand, eller nogle som kender mig bedre.
Løsning:
I aften fortæller du din mand at du har ringet til dyrlægen og ændret tiden til aflivning til dyrlæge tjek og sterilisation - du tager ganske enkelt ACTION!!! NU!!! inden han når at gøre det mindste
du redder kattene ved at gå uden om problemet - din mand… det er DIN MAND der er problemet - ikke dine skønne pelsklumper… så du har fokus på at løse deres problemer… for så løser du din mands (selv om han ikke lyder til at fortjene alt det arbejde for hans skyld)
Held og lykke -… og hvis du sørger for at ringe til dyrlægen med det samme - så er der ikke så meget at rafle om når han kommer hjem!!