Skal/skal ikke

Vi udstiller jo vores Frederik, men kunne godt tænke os at have en mere af vores med.
Det drejer sig om vores Gandei. Jeg syntes jo at han er den smukkest Maine Coon. Men problemet er, at han snart er 3 år gammel og ikke vild med at blive børstet.
Skulle man prøve at tage ham med, kan jo altid trække ham:?:?
Eller er det løb kørt og det ville være for ego at tage ham med:?
Hvad mener i:?

Jeg prøvede med en knap 3 årig huskat. Hun kom aldrig til at elske det, men lærte hurtigt at det ikke var farligt, og sov bare i buret :slight_smile: Og hun er en lidt besværligt kat, hehe… Så prøv da? Især hvis Frederik har det godt med det, så kan det smitte af på Gandei… Og hader Gandei det, jamen så må han jo bare blive hjemme fremover :slight_smile:

Hvis man vil vide, hvordan katten vil tage det på en udstilling, er man simpelthen nødt til at prøve.
Katte reagerer meget forskelligt!

Min mest kælne kat, er ikke nogen god udstillingskat - hun er alt for usikker.
Derimod har en kat jeg havde, der absolut ikke var velcrokat, en af de bedste jeg nogensinde har udstillet. Afslappet og velafbalanceret.

Ja, vi overvejer at tage ham med til Fredericia. Det er jo ikke langt hjemmefra.
Jeg tror at Frederik, ville kunne berolige ham.
Så er det lige at overtale husbonden, til at prøve(det er Far’s kat)

Jeg ville også prøve. Som du selv siger kan du jo trække ham hvos han ikke bryder sig om det.
Min Baloo var den smukkeste kat dommeren havde set, men Baloo syntes bestemt ikke om udstilling. Så det endte med at jeg trak ham fra scenen og sådan endte den udstillings karriere. Men herhjemme var han jordens dejligste kat. Kælen og en rigtig nussegøj.

Held og lykke med ham i Fredericia

Hilsen Sanne