Skal vi have hund eller barn?

Livet kan stille to simple spørgsmål…

1. Skal vi ha’ en hund…?

[COLOR=maroon][SIZE=2][COLOR=#001155][SIZE=5][COLOR=#800000]eller…[/COLOR][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/SIZE]

[COLOR=maroon][SIZE=5][COLOR=#001155][SIZE=5][COLOR=#800000]2. Skal vi ha ’ børn?[/COLOR][/SIZE]
[/COLOR][/COLOR][/SIZE]
[COLOR=maroon][SIZE=5][COLOR=#001155][SIZE=2][COLOR=#001155][COLOR=#001155][/COLOR][/COLOR][/SIZE]
[/COLOR][/COLOR][/SIZE]

Jeg vælger kattene :thumbup:

-LOL Hæhæ!

Jeg satser på hunden G

(Er det derfor man har kat?) :tihi:

Tjaaa - jeg er også glad for at have gjort mit valg…:slight_smile: x 5 :thumbup::thumbup: Katte og kun katte :wink:

Altså når du stiller det op på den måde så er det altså et svært valg :tihi:

Jeg vælger kattene :tihi:

Hvad med bare en lampe -høhø

Hunden til enhver tid… lømmelalderen varer kun ca ½ år!!! :smiley:

At sige katte dur ikke… i hvert fald ikke når kattene er sådan nogle som fx Ting, Namacoola og Ranje :wink:

Jeg snupper den hund :rock:

[quote=Mie;153911]

[COLOR=maroon][SIZE=5][COLOR=#001155][SIZE=2][COLOR=#001155][COLOR=#001155][/COLOR][/COLOR][/SIZE]
[/COLOR][/COLOR][/SIZE][/quote]

Det er jo så en af dem, jeg vil mene, man med god samvittighed kan klippe midt over og hænge op på køleskabet ved hjælp af en magnet i numsen :muhaha:

…hunden altså!

jeg vælger hunden… den er kun uartig i kort tid når man opdrager på den…

børn er uartige til den dag man smider dem ud hjemmefra…

Min ene søster har såmænd valgt begge dele :rulleøjne: :tihi: Jeg ‘nøjes’ meget hellere med kattene - selvom de også kan være rene pestillenser ind i mellem :ok:

Nååå, det er nok derfor, jeg ikke har nogen af delene - men kun to superartige katte.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Hmm, jeg synes nu ikke mine børn sviner SÅ meget, og da jeg havde hund var hun heller ikke slem…MEN MINE KATTE derimod…DE kan da et par bøllestreger eller to…
De har revet opvasken ned fra bordet, leget med juledekorationen jeg fik af min venindes datter, kravlet i gardinerne osv…pt er de faktisk ret velopdragne, ingen af dem går på borde osv for tiden, men de pønser garanteret på et eller andet…

Shit, vi har både hund, børn og katte :smiley:

hihihi føler med jer…:stuck_out_tongue:

Havde i set mit badeværelse i morges ville i nok også have sat spørgsmål ved kattene. ALT og jeg mener ALT hvad der kunne væltes, var væltet!!! og alt vasketøjet var hevet ned at fra tørrestativet. Angående vasketøjet ved jeg at det er Mille som er synderen. Hun ved nemlig godt hvordan man tager tøjklemmerne af…de små balledemagere-LOL-LOL-LOL

Ja, der er mange hunde der ikke kan lide være alene hjemme.

Og mange hundeejere aner ikke at der f.eks. også tit er lyd på under hundenes frustrerede adfærd. Det ved kun naboerne, som er hjemme mens ejeren ikke er.