Skal vi have nyt logo?

Prøv den her:

1 Synes om

og så banneret med halerne oppe :grin:

7 Synes om

Det er perfekt :hjerte:

1 Synes om

Det er rigtig fint :blush:

Jeg er ikke sikker på, hvordan man sætter favicon og nyt toplogo herind, men det ved @RuneS eller @Lykke sikkert.

Når vi nu alligevel er i gang med at tweake, kunne man så forestille sig, vi fjernede versalerne i webadressen? Så det bare blev kattegale.dk? Det er muligt, det bare er min personlige æstetik, men jeg har altid syntes, det så forkert ud med store bogstaver blandet ind i adressen.

1 Synes om

Der er jeg så uenig… :wink:

1 Synes om

Jeg synes, det er fint, at vi er endt med, at FB faktisk ligner resten. Og at vi måske får løftede haler på logoet her på siden og i favicon. Hvis nogen kan lægge dem ind, mener jeg :slight_smile:

Jeg fornemmer ikke, der er stemning for at ændre på mere. Der er traditioner, der ikke skal pilles ved :wink:

8 Synes om

Er også vild med nuværende logo :heart_eyes: dejligt det kunne lade sig gøre. At få det til at passe ind, og enig det er altså flot med de løftede haler.

2 Synes om

Ej, behøver det være løftede haler?

Indrømmer gerne, at jeg ikke er helt enormt vild med nuværende logo… Men jeg kan bedre lide med liggende haler end med de løftede :ups:

Er enig med alle de andre :slight_smile: synes også vores nuværende logo er super fint

Ved ikke hvad man har lavet, men nu er logoet væk med mindre jeg disabler mine sikkerhedsindstillinger…

Jeg tror ikke, @RuneS har nået at pille ved noget? :gruble:

Suåer flot - og jeg melder mig som tilhænger af løftede haler - det signalerer på en eller anden måde glæde :slight_smile:

3 Synes om

Det tror jeg da heller ikke? Og jeg har heller ikke forsøgt mig, for så kunne det nemt have været derfor :hoho:

1 Synes om

Ja, her står så bare “kattegale” hvor logoet plejer at være - det har faktisk været sådan altid på flere underfora - det samme med fotos, skal disable sikkerhedsindstillingerne for at se dem…

Altså helt ærligt, skal halerne her inde ændres, ja så skal de da helt klart være fordi de skal slå en krølle :tihi::tihi::tihi::tihi:

1 Synes om

Du har jo nogle ret skrappe sikkerhedsindstillinger, @Jim :slight_smile: Vi kan nok ikke indstille siden til at tage højde for folks individuelle præferencer. Med Rune som teknisk ekspert er jeg sikker på, at indstillingerne er optimeret, så de passer generelt. Ellers er det i hvert fald ham, vi skal have fat i, for jeg ved ikke noget om den slags.

1 Synes om

Jeg kan også rigtig godt lide vores nuværende logo. :heart_eyes:

2 Synes om

Jeg melder mig under fanerne som indifferent :wink:

Jeg kan lide både med liggende og høje haler.

@Jeanette; men nej skimse ikke krøllede haler, de bliver hjemme hos dig :wink:

3 Synes om

ej hvor kedelig :tihi:

2 Synes om

Denne gang er det så mig, der har været inde at pille. @HeroldDesign, har du mulighed for at lave en gennemsigtig model? Det kan også være, det er unødvendigt, hvis størrelsen tilpasses disse mål? Det er teksten fra backend under logoinformationerne.

The logo image at the top left of your site. Use a wide rectangular image with a height of 120 and an aspect ratio greater than 3:1. If left blank, the site title text will be shown.

1 Synes om