Skal vi ikke

debattere noget?:høhø: Jeg rydder op - hovedrent :uha: og leder febrilsk efter overspringshandlinger :høhø: Nå ja den går jo nok ikke… Men har da lige fundet kattens 1000000000000000000000000000000000000 stykker legetøj bag sofaen og Toulouse holder FEST :tihi:

eller hjælpe hinanden med noget?

Er der nogen, der ved, hvordan man i alverden får sin topmadras til at ligge samme sted på sengen? Topmadrassen har ingen bånd i, så hver morgen/aften skal jeg rette på den, så den ligger ind mod væggen igen - og det irriterer mig! (venter)

Nogen med et godt råd? :slight_smile:

Køb fire store solide sikkerhedsnåle og sæt den fast :slight_smile:

[QUOTE=Pernille DL;1187608]eller hjælpe hinanden med noget?

Er der nogen, der ved, hvordan man i alverden får sin topmadras til at ligge samme sted på sengen? Topmadrassen har ingen bånd i, så hver morgen/aften skal jeg rette på den, så den ligger ind mod væggen igen - og det irriterer mig! (venter)

Nogen med et godt råd? :)[/QUOTE]

Sy en stump velcro i hvert hjørne måske?

Nogen med et godt råd? :)[/QUOTE]

Gaffa! :cool::cool2:

… smide hele skidtet ud og starte forfra, træt af at rykke rundt på ting fra den ene ende til den anden :argh: Nå men fik da knægten til at smide hele to poser ud med papir og gammelt anders and ragelse m.m. (ikke at jeg er stort bedre :wink: )
Nu skal jeg lige tage mig sammen til at rykke rundt på stuen så terroristernes ting kan være her når det kommer, krydser fingre for mandag - tirsdag. Har en gammel cykel der er helt flad skal jeg give den væk eller smide den ud … hmm

laver intet andet end overspring, og nu sidder jeg her! drivhuset er vandet - men så er der alle de ting jeg burde overkomme

Nogen med et godt råd? :)[/QUOTE] :
Ja, jeg har i Jysk købt et " Skridunderlag = et " stift stykke" som holder madassen på plads Tror det var 150, kr

Cats og Conni

Du kan også evt. prøve det gummiunderlag, man kan få i små ruller i de fleste dagligvareforretninger. Det er bare et tilfældigt billede på et tilfældigt site, men du kan sikkert genkende det, når du ser billedet, og ved, hvad jeg mener.

Tusind tak for alle jeres gode råd :smiley:

Cats og Conni - Det vil jeg med garanti undersøge :slight_smile: Jeg må ligge meget uroligt, siden topmadrassen bliver ved med at skøjte mod gulvet!

Ingrid - Uh, dem kender jeg godt! Min mor har dem under bl.a. sin bestikbakke og under et letlevende tæppe i gangen :smiley: Det må også kigges på :slight_smile:

Tak igen :ok:

Jeg mangler kun at støvsuge stue og køkken så er alt taget i de rum :smiley: Hold op det ser helt nyt ud! Tara synes det er skønt med så meget plads på… køkkenbordet! :smiley:

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så har ikeas topmadrasser ( http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/bedroom/24826/ ) sådan nogle elastikker man kan sætte rundt om sin madras, så den ikke flytter sig. Det er godt nok nogle år siden jeg selv havde sådan en, så det kan godt være, at de har ændret konceptet i mellem tiden. Min nuværende topmadras skøjtede også rundt, så den fik også lige et par sikkerhedsnåle.

Ideen med det skridsikre underlag er i øvrigt også rigtig god - den tror jeg faktisk kunne have sparet mig for fire sikkerhedsnåle-huller :gruble: