I dag er det Skaldes fødselsdag,
hurra hurra hurra
Hun sikkert sig en gave får,
som hun har ønsket sig i år
og dejlige ostepops med beef-sticks til.
Og når hun så blir´ hundred år,
hurra hurra hurra
Så skal hun hjem på veteran-plejehjem,
og spise middag klokken fem,
og dejlig ostepops med beef-sticks til.
I dag fylder min lille pige et år, og de par måneder vi har haft hende i, har bare været så berigende. Vi har endnu ikke købt en fødselsdagsgave til hende, men senere i eftermiddag skal vi ud og kigge på en potentiel “lillebror” til hende (som desværre ikke kunne være i sit nuværende hjem). Derudover skal hun selvfølgelig forkæles med et utal af beef-sticks (som godt nok er af Kylling i dag) og en ekstra stor portion vådfoder. Og måske en enkelt ostepops eller to.
Lige nu ligger Skaldepanden og snuer under et tæppe og nyder livet.
Og mon ikke at hun snart forlanger et kys eller to på panden.
Her er en lille billedserie med hende:
Skaldepanden som killing - og helt skaldet.
[I]Skaldepanden på udstilling i Haderslev 2011 - med for meget pels på halen
Skaldepanden med resten af familien: Nimbus (Maine Coon) og Ami (Burmeser-look-a-like)[/I]
[QUOTE=Ann K;735445]Det kan vi måske godt klare
eller hvad med en sød lyserød satin med kanter i hvid kaninpels? Mener jeg stadig har den et eller andet sted…[/QUOTE]Jeg tror desværre at satin gør hende for elektrisk, hvis jeg skal være ærlig. Men hun kunne sikkert komme til at se lækker ud. Finder du pelstrøjen, så post lige et billede. Jeg er nem at få til at ændre mening.
Tillykke med fødselsdagen Skalde, fryser du ikke? Måske skulle jeg komme og varme dig fordi jeg har mere end rigeligt lige nu, jeg kan med lethed holde to varme samtidig
[QUOTE=birtheras;735693]Tillykke med fødselsdagen Skalde, fryser du ikke? Måske skulle jeg komme og varme dig fordi jeg har mere end rigeligt lige nu, jeg kan med lethed holde to varme samtidig
Hilsen Charlie[/QUOTE]Hej Søde Charlie. Du er altid velkommen, og ta’ endelig mor med. Jeg fryser nogle gange, men så hopper jeg bare under et par tæpper eller får far & mor til at tænde for radiatoren. Og så er jeg jo ikke 100 pct. hårløs og lige pt. har jeg ekstra meget pels, pga. den kolde periode.
[QUOTE=TrekkieGrrrl;735502]TILLYKKE lille Skalde! Må du leve længe og godt og få en “lillebror” du kan varme dig med ;)[/QUOTE]Mange tak. Her er et lille sneak peak af “Lillebror”, da han var killing (han er ca. 8 mdr. nu).
Mange tak for alle fødselsdagshilsnerne.
Jeg “tror” at Nokki havde en rigtig god dag selvom, at vi ikke var så meget hjemme pga. “Lillebror”. Der blev i hvert fald kastet med “sprutte” (Nokkis yndlingslegetøj, som er en orange blæksprutte-bamse) og så fik hun kyllinge stick for sig selv (hun deler normalt med Nimbus) + en ekstra portion vådkost. :cool2: