Skamløs selvpromovering (tegninger)

Jeg er lidt stolt af min udvikling på tegnefronten, så jeg vil rigtig gerne vise jer hvad jeg har lavet siden sidst :slight_smile:

Denne lille fis lavede jeg i går… Der var en lille smutter med den mørke skygge på benet ved siden af armen, men bortset fra det, så er jeg rigtig glad for den :slight_smile:

Cord Overstreet også kendt som Sam Evans fra tv serien Glee

Cory Monteith også kendt som Finn Hudson fra tv serien Glee

Præmie i min “jule konkurrence” fra min facebook side

Lea Michele også kendt som Rachel Berry fra tv serien Glee

Jensen Ackles også kendt som Dean Winchester fra tv serien Supernatural (lavet i ren pink farveblyant)

En skøn dreng og mit første rigtige portræt efter jeg havde fået nye farveblyanter

Et mindebillede af en hund som desværre måtte aflives.

Jeg er ret glad og stolt over den udvikling jeg har gjort mig de seneste 3 mdr. og jeg har kun fået endnu mere blod på tanden for at fortsætte :slight_smile:
Jeg håber i andre kan lide tegningerne :slight_smile:

De er enorm flotte! Du skal helt klart bare blive ved, for du har et stort talent! :thumbup:

Wauw super flot! :slight_smile:

Wow sikke et talent :slight_smile:

Imponerende! Jeg tager hatten af! Super flot. Og ja, vær stolt med god grund! :smiley:

Hvor er du dygtig - de tegninger er fantastisk gode

:thumbup::thumbup:

Mange tak skal i have alle sammen :smiley:

Kan ganske udmærket forstå du gerne vil vise de tegninger frem! De er flotte!!

Super flotte tegninger :smiley:

De er SÅ flotte!! Meget imponerende! Jeg kunne godt tænke mig at se nogle tegninger fra tidligere for at se udviklingen… Mon det er muligt? :slight_smile: Det kunne være lidt spændende :slight_smile:

Hold da op, hvor er det smukt tegnet!!

Wow. Det er bare … WOW! Du er GOD!

Tegner du på bestilling? Og hvad ta’r du for et billede?

Hold da op hvor er du go’:thumbup:

alle tegninger er fine, men jeg elsker den lille fede barnehånd og -ben! :wehuu: Hvis jeg kunne tegne sådan, ville jeg leve af det:thumbup: Stor beundring fra Cats og Conni

Helt fantastisk flotte tegninger :ok:.

Her er nogen gamle tegninger… de er et par år gamle, og et par af dem lidt ældre. :slight_smile:
Jeg synes tydeligt man kan se en udvikling og en stor en af slagsen :slight_smile:

• Updated - - -

[QUOTE=conninissen;1042381]Hold da op hvor er du go’:thumbup:

alle tegninger er fine, men jeg elsker den lille fede barnehånd og -ben! :wehuu: Hvis jeg kunne tegne sådan, ville jeg leve af det:thumbup: Stor beundring fra Cats og Conni[/QUOTE]

Jeg er også selv ret glad for den lille fis af en barnehånd/ben jeg har lavet :slight_smile:
På det virkelige billede ser huden meget meget ægte ud (lige pånær den mørke skygge på benet, den fejlede desværre)

Men jeg er selv meget imponeret over hvad de farveblyanter jeg har fået kan udrette… :smiley:

Allerede dengang var du dygtig (specielt til at fange øjnene - det skulle være noget af det sværeste), men det er tydeligt at se udviklingen! Nogle af tegningerne er jo nærmest som fotografier… SÅ flot!

Øj, de er flotte (også de lidt ældre)!
Kan du ikke lære mig at tegne sådan?

De gamle er også flotte. Det af Johnny Depp fik mig til at savle L

Og jo, man kan godt se en udvikling (det skulle man jo osse helst) men de er flotte allesammen :slight_smile:

[QUOTE=Sussi;1042527]Øj, de er flotte (også de lidt ældre)!
Kan du ikke lære mig at tegne sådan?[/QUOTE]

Hvor meget tid har du? :stuck_out_tongue:
Jeg har indtil videre været 27 (minus en pause på 3 års tid) om at lære det :wink:

• Updated - - -

Jeg takker mange gange :slight_smile:
Er glad for i også kan lide mine tegninger :smiley: