Skattekat alias Hrönn

Jeg ved ikke, om du har set det - men de har islandsk slik i Irma!

I hvertfald i sidste uge - men da jeg ikke forstod et suk af, hvad der stod på poserne, afholdt jeg mig fra at købe!

-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Eva;164350]Jeg ved ikke, om du har set det - men de har islandsk slik i Irma!

I hvertfald i sidste uge - men da jeg ikke forstod et suk af, hvad der stod på poserne, afholdt jeg mig fra at købe!

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Ok … tak for det :slight_smile:

Der har de nogen gange, men det er længe siden jeg har været i Irma for at kigge … det ku’ være jeg skulle undersøge Irma i Næstved i næste uge, jeg skal nemlig til Island (igen :rulleøjne: … min mor fylder 80 år) d. 29. april og det ville ikke gøre noget at have varmet lidt op inden :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Skattekat;164351]Ok … tak for det :slight_smile:

Der har de nogen gange, men det er længe siden jeg har været i Irma for at kigge … det ku’ være jeg skulle undersøge Irma i Næstved i næste uge, jeg skal nemlig til Island (igen :rulleøjne: … min mor fylder 80 år) d. 29. april og det ville ikke gøre noget at have varmet lidt op inden :p[/QUOTE]

åh hvor lækkert! Savner de islandske “Bingo” kugler jeg plejede at købe på Færøerne…må få min mor til at smugle nogle med, næste gang hun kommer til Danmark :thumbup:
Sidder og bliver helt lækkersulten…elsker islandsk slik :rock:

[quote=Itzy Bitzy;164371]åh hvor lækkert! Savner de islandske “Bingo” kugler jeg plejede at købe på Færøerne…må få min mor til at smugle nogle med, næste gang hun kommer til Danmark :thumbup:
Sidder og bliver helt lækkersulten…elsker islandsk slik :rock:[/quote]

Har du ikke en Irma i nærheden?

Det kunne jo være, de havde mere af guffet på lager.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

[QUOTE=Eva;164373]Har du ikke en Irma i nærheden?

Det kunne jo være, de havde mere af guffet på lager.

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/QUOTE]

Sidst jeg var der havde de kun “lakrís-bitar” og ingen bingo-kugler :ked:
Men må kigge ekstra godt efter, næste gang jeg kommer forbi

Øv, hvorfor er det kun i Irma de har set lyset og fået Islandsk slik hjem.

Elsker de hvide kugler…nåja og alt det andet lakrids med chokolade-høhø

Marina

[QUOTE=Marina;164376]Øv, hvorfor er det kun i Irma de har set lyset og fået Islandsk slik hjem.

Elsker de hvide kugler…nåja og alt det andet lakrids med chokolade-høhø

Marina[/QUOTE]

Lakrids og chokolade er bare den bedste kombination! :rock:
Kan huske dengang man kunne købe lakrids/banan yoghurt, DET var mams! :hjerte:

[quote=Marina;164376]Øv, hvorfor er det kun i Irma de har set lyset og fået Islandsk slik hjem.

Elsker de hvide kugler…[/quote]

De hedder ‘‘Djúpur’’ og man kan få dem i en stoooor pose i lufthavnen :savle:

[quote=Eva;164350]Jeg ved ikke, om du har set det - men de har islandsk slik i Irma!

I hvertfald i sidste uge - men da jeg ikke forstod et suk af, hvad der stod på poserne, afholdt jeg mig fra at købe!

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Hvilken dårlig idé…:frowning:

Du er virkelig gået glip af noget mums…:savle:
Det smager for øvrigt ekstra dejligt - hvis det indtages på Island.