Skattekat Design - Restsalg

@line_refsgaard og @Lykke … så er den her - salgstråden med sutsko blandt andet!
Det er ting jeg har haft liggende siden jeg sidst havde stand på katteudstilling og jeg kan lige så godt prøve, at komme af med dem, hvis nogen skulle være interesseret.
Vi starter med sutsko … de er alle sammen den lille størrelse, som egner sig bedst til killinger og mindre racer.

Nr. 1
Hele skoen er syet i fleece.

Nr. 2 SOLGT!
Hele skoen er syet i fleece

Nr. 3
Overdelen er i fleece, indvendig hvid teddypels

Nr. 4 SOLGT!
Overdelen er af gardinstof med struktur, indvendig hvid teddypels

Nr. 5 SOLGT!
Overdelen er syet i skinnende stof, indvendig ‘‘langhåret’’ pels

Nr. 6
Overdelen er af plysset fleece, indvendig alm. fleece - den eneste med påsyet mærke (de andre har logoet broderet direkte på stoffet)

Pris pr. sko: 175,-

2 hjørnesenge … begge senge er syet af samme (gardin)stof, den rød/orange er ‘‘vrangsiden’’. Bunden føles frotté-ish.

Pris pr. seng: 150,-

3 grooming-handsker til korthårskatte … håndfladen er af vaskeskind.

Pris pr. handske: 75,-

Til te-drikkere … tehætte og 2 grydelapper

SOLGT!

Pris pr. sæt: 75,-

Først til mølle … fragt på købers regning.

Jeg ved jeg har flere ting et sted, burgardiner i hvert fald … så det kan være, der kommer mere på, hvis der dukker noget op i den nærmeste fremtid :rolleyes2:

5 Synes om

Jeg vil gerne købe nr 5

1 Synes om

Den er din :ok:

1 Synes om

Jeg vil gerne købe nr. 2
Den med dødningehoveder

1 Synes om

Den er din :ok:

1 Synes om

Sikke smukke ting du har lavet @Skattekat :star_struck:

2 Synes om

Jeanette tog miiiiiin :sob:

Godt mine gutter er selvsikre… Så de kan få nr 4 :sunglasses: Eller måske 6 :gruble: Ej, det bliver 4. Tak :heart:

Og så skal jeg vel bruge sådan en handske til Gnyf :gruble: Den helt til højre :slight_smile:

3 Synes om

Nr. 4 og en handske - Tjek!

Mon ikke jeg skulle have det lilla sæt med tevarmer og grydelapper? Jeg har trods alt den matchende brødkurv :wink:

1 Synes om

Har du det? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Så må det hellere til Slangerup …

1 Synes om

Ja, den bliver godt nok ikke brugt til brød, men det er den ligeglad med - og jeg trænger til grydelapper :smiley:

1 Synes om

Kom til at tænke på … hvis nogen har tænkt ‘‘Åh nej, det er sidst på måneden, jeg må hellere lade være’’ … så kan jeg sagtens vente med at få betaling til der går penge ind igen :blomst:
Det tænkte jeg slet ikke over i går, da Lykke prikkede til mig … nu skulle der bare ské noget, mens jeg huskede det :ups:

8 Synes om

Har du flere trekant senge ?

Nej, kun de to …

Dimmalimm har stjålet en sutsko til sig selv … :venter:

Så nu er der kun 2 sko tilbage …

16 Synes om

Den passer da også som fod i hose - for now… :sunglasses: :+1:

2 Synes om

Det er selvfølgelig den jeg mindst gad have stående herhjemme … :rolleyes2:
Til gengæld ligger hun der endnu …

12 Synes om

Øh, hvilken størrelse? Er de

I hvert fald ikke str. 39 :wink:

7 Synes om

Tak :joy:

1 Synes om