Skide irriterende appelsin

HE HE børnene kom lige inden de skulle i seng, og spurgte om vi ville se en møj irriterende appelsin :tihi:

Den er simpelthen så irriterende, at vi måtte skrald grine.

[ame]The Annoying Orange - YouTube

:klapper:

Ja dårlig humor - jeg ved det godt, men det gør ikke ondt -LOL

ja mon ikke, det er så irriterende at man bare ikke kan lade være med at grine, men altså den appelsin skulle skrælles og presses lige på en studs

Nøøøøj den er øretæveindbydende :slight_smile:

:klapper:
Ork, de er skam hørt værre - David Letterman, f eks, jeg elsker det interview med Arnold S, der faktisk kan give ham tørt på, og gør det :yah:

-surrender-surrender

Jeg kan altzå godt lide den - men .

Hører de til i dyreriget eller planteriget og kan de evt parres, med videresalg for øje ??

:klapper::yah::wehu::yatta:

nåja ved nærmere eftertanke ku den film godt minde om noget de 2 tossede tvilingersøstre har fundet på

HOV HOV -surrender

Men du siger noget -LOL Vores kommende projekt er i starten af processen :yatta: :wehu:

hahaah, jeg synes bare den var sjov!!! Lidt ligesom min lillebror!! - for selvom han er voksen, er han stadig pisse træls!

Den er da skøøøøøøn…:yatta: :yatta: :yatta: :yatta:

He he - her kommer lige to mere :tihi:

[ame]The Annoying Orange 2: Plumpkin - YouTube

[ame]Annoying Orange 5: More Annoying Orange - YouTube

Åååh venner - jeg kender en gut, der er langt, langt mere provokerende, øretæveindbydende og arrogant/nedladende samt sarkastisk: Sidst jeg hørte noget til ham, var han flyttet til Skibby med en langhåret kæreste, der var alt for god til ham.
Jesper, gid du til evig tid må få din sociale kreds lige så ødelagt af “oranges”, som du ødelagde den musikkreds af interesserede med dit overflødighedshorn af drillesyge sarkasmer.
Hey Apple - pumpkin - orange - Jesper :thumbdown: