Skive udstillingen d. 5.-6. september

Kender en betjent under uddannelse der ovre skriver lige til ham om han er på jobs i weekenden og ville enkelt indpakket kage der fortrækkes på stationen, så må jeg ha Lisbeth i gang med den opgave :innocent:

1 Synes om

Jeg vil fremsætte nyt forslag på næste GF. Der skal være trøstepræmier også :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:
Ikke nok med Frank mangler lidt her og der, så har han også tillagt sig en god vom :smile:
På den anden side, så fungerer han fint som burpynt :smile::heart_eyes_cat:

11 Synes om

bugpynt ?

Skal du ikke have savet noget brænde eller anden udendørs aktivitet? :smile::wink:

3 Synes om

ehhhh…næh…:ups:

1 Synes om

Er sikker på din skærmtid er opbrugt for idag :smile:

er du ikk liiiiidt nærtagende …:innocent:

2 Synes om

Nui det var godt at komme afsted igen :+1:t2:

1 Synes om

Helt enig :smiley: Denne gamle steward-cirkushest var glad for atter at føle savsmuldet under hovene og trave rundt i manegen!

Så skønt at se jer alle igen! :smiley: :hjerte:

1 Synes om

Det var SÅ dejligt, at se alle ens “katte-venner” igen. :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Jeg fik lov at tage både Mis Skive og søndagens BIS killing med hjem, så det var med et stort smil på læben at den bette bil kørte hjemad :grin:

Andy fik charmet sig til at være publikums favorit lørdag, men han er også bare den sødeste spindetrold, som hans opdrætter her demonstrerede, da hun så ham igen i lørdags

Magnus overraskede mig totalt ved at blive BIS, men han hyggede sig også bare totalt - især når han blev bestukket med godbidder :hoho:

Der deltog også en tre andre Eife-katte (den ene ejer er her dog, og skal selv have lov at dele hvis det er), men Gitte havde taget Freja, der ikke har været afsted siden hun var killing for en 1½ års tid siden, og Emil med. Freja råhyggede og charmerede for hårdt, mega lækkert at se :slight_smile: Og Emil var også bare dygtig. Begge fik sig en NOM og tog en god tur på scenen.

Gitte har det med Emil, som jeg har det med McCoy - som man kan se her :hjerte:

14 Synes om

Jeg havde en rigtig god weekend. For det første var det fantastisk at se folk igen, det var så dejligt at se, at JYRAK virkelig havde gjort meget for at gøre det sikkert for os alle. Stor ros herfra!
Og så fik vi også nogle gode resultater med hjem:

Lørdag:
SP DK Ilikethis Blua, HP og NOM. Tabte på scenen til en aby
GIC Guliver Dominori *BY, CACS og NOM, tabte på scenen.
Umbriel 24 Karata *RUS, CAP, NOM og BIS, hun vandt over en flot siameser :smiley:

Søndag:
SP DK Ilikethis Blua, HP og NOM. Tabte på scenen til en aby
GIC Guliver Dominori *BY, CACS og NOM, tabte på scenen.
Umbriel 24 Karata *RUS, CAP, NOM, tabte til en anden flot OSH som snart er 10 men bare holder sig så godt :smiley:

14 Synes om