Sko-kuldet, 7 uger

Så blev der endelig tid til at lægge billeder på nettet. Jeg synes selv Pia har fået taget nogle rigtige dejlige, så det bliver da svært at vælge :tihi: Alle billeder kan ses her, hvis man vil :slight_smile:

Først charmerende Jack Wolfskin, der elsker at ligge og slikke på ens fingre - han er i øvrigt begyndt at udvikle sine dækhår, hvad man tydelig kan se på billederne også :slight_smile:

Så Shoe the Bear - eller Skofus, som godt nok minder meget om sin far i opførsel og udseende - kun positivt :hjerte: Han har i øvrigt ganskede udprægede tufser på ørerne :smiley: Og er også godt igang med at få dækhår, heh

Så Billi Bi, der virker til at være sluppet over sin periode med at vræle for at komme op - nu kan han jo selv styre det :høhø: Og hooold da op han er en linselus! Der er sååå mange flere gode billeder af ham end af de andre :tihi:

Drillepiiiind!!

Haps!

Så søde og frække Kat von D - en robust lille pige, der gerne tumler med sine brødre

Skofus kom flere gange og ville være med i Kat’s fotoshoot :høhø:

Og så sidstepige - Quicksilver, som lever op til sit navn. Hun er en intelligent lille pige.

Og så til sidst et par fællesbilleder

Haley skal I selvfølgelig heller ikke snydes for :wink: Hun var rigtig i hopla oppe på kradsetræet, og Pia fik knipset nogle virkelig gode billeder af hende

Kanon billeder af "vores " super dejlige killinger og deres smukke mor.:hjerte:
Desværre ved jeg at jeg ikke kan beholde demfor evigt:brist:, lidt trist tanke.

Så skønne og lækre alle sammen :smiley:

[QUOTE=irene;1099108]Kanon billeder af "vores " super dejlige killinger og deres smukke mor.:hjerte:
Desværre ved jeg at jeg ikke kan beholde demfor evigt:brist:, lidt trist tanke.[/QUOTE]

Jeg skal i hvert fald nok sørge for at passe rigtig godt på hende her:

De er da godt nok lækre & flotte :hjerte: Dejlige & gode billede :thumbup:

[QUOTE=irene;1099108]Kanon billeder af "vores " super dejlige killinger og deres smukke mor.:hjerte:
Desværre ved jeg at jeg ikke kan beholde demfor evigt:brist:, lidt trist tanke.[/QUOTE]

Bare rolig, når der er en 12-14 uger begynder det faktisk at blive en rar tanke, at de rykker hjemmefra :tihi: Selvom det selvfølgelig stadig gør ondt i hjertet

Tak! :smiley:

Mange tak! :slight_smile:

Flotte billeder af et dejligt kuld og deres smukke mor. :thumbup:

Og stort tillykke :flag: til Quicksilver med at skulle hjem til Pia. :smiley:

Jamen åhhh, jamen ihhh, jamen jamen…hvor er de søde…også mor Haley :hjerte:

Gode billeder Pia og godt valgt…tillykke med hende. :ok:

Jeg ville gerne holde killingnus med dem, men jeg har lidt svært ved at overskue det. Men skulle nogen have lyst at besøge dem, så det fint med 3-4 mennesker af gangen.
Trods det er gode billeder, så er de altså dejligere live.:thumbup:

Billederne er da bare blevet rigitigt gode! Godt klaret, Pia - og tillykke med valget :slight_smile:

De er bare nogle skønne unger - legesyge og krammelige :wehuu:

[QUOTE=Lykke;1099325]Billederne er da bare blevet rigitigt gode! Godt klaret, Pia - og tillykke med valget :slight_smile:

De er bare nogle skønne unger - legesyge og krammelige :wehuu:[/QUOTE]

Ja og Jack passer perfekt til dig:thumbup:

Meen, jeg har allerede lovet Lykke at hun har forbud mod at købe en af killingerne :høhø:

Fantastisk dejlige billeder :hjerte: Tiden går alt for hurtigt. Sikke de dog vokser de små bøllefrø :slight_smile:

nøj de er lækre :smiley:

Lige nu er jeg rigtig glad for at du bor så langt væk, Irene! :tihi:

For det er da godt nok nogle lækre killinger… :inlove:

Hvor er de blevet store og skønne alle sammen :wehuu:

Ole og jeg vil rigtigt gerne komme og se dem på et tidspunkt :slight_smile: Han er helt vild med Eife-killinger :wink: