Det var egentlig min plan at beholde Godiva i avl, alene baseret på hendes stamtavle, som er ret unik (og så ville jeg gerne have to hunkatte i avl efter hendes far, der er importeret fra USA).
Men… jeg vil også gerne udstille mine avlskatte og der gik ikke lang tid, før jeg måtte erkende, at hun ikke alene har “lidt” for mange hvide hår, hun har også den samme særdeles fleksible hale som hendes halvbror Koko. Den kan gå fra radiobil til grisehale på meget kort tid Ingen af delene er farlige eller problematiske, begge dele diskvalificerer hende blot som avls- og udstillingskat.
Hun er klar til at flytte i starten af januar, hvor hun vil have fået to vacciner med sundhedstjek (naturligvis), chip (medmindre ny ejer kommer i tide til at beslutte øremærke), registrering i det danske register, stamtavle fra TICA og hun vil også være steriliseret ved flytningen.
Prisen er den samme som for alle andre kælekatte fra mit opdræt, da kosmetiske fejl ikke ændrer på hendes evner som kælekat
13 Synes om
Nøj, hvor er hun skøn Så får jeg igen helt kriller i maven og er klar til killing …indtil jeg minder mig selv om, at Dæmonen ville spise hende i en mundfuld.
3 Synes om
Killingerne har i dag haft besøg af Skattekat og hendes to børnebørn og selvom jeg godt vidste, at Godiva var lidt mere forsigtig end sin bulderbasse af en bror, så er konklusionen nok, at hun vil foretrække børn, der er lidt ældre (f.eks. over 10 år).
7 Synes om
Ja, jeg kan desværre ikke fortælle historier, om hvor skøn hun er … hun gav mig et hvæs og så forduftede hun
Men brormand gad godt lege …
9 Synes om
Den her paragraf gør mig varm om hjertet.
3 Synes om
Jeg kan godt se, det kan misforstås …
Det er ikke fordi, jeg ikke syntes hun var skøn - det er jeg sikker på hun er - men jeg fik slet ikke oplevet hende
4 Synes om
Kender man til børn og kattes forhold til børn, kan det du skriver ikke misforståes. Men jeg kan virkelig godt lide at du retter dig selv…
Men @Temple_Bar hvor lyder hun egentlig som en stor personlighed som ved hvad hun vil og ikke vil. Hun bliver sikkert også den type killing som vælger sit menneske og derfor flytter hjem
6 Synes om
Det er ikke altid så nemt på denne årstid at få taget gode billeder - og slet ikke af mørke katte - men en hjemmearbejdsdag med både sne og sol er blevet brugt godt
14 Synes om