Opus har MASSER af skønhedspletter. På næsen og på læberne. Han får flere og flere, han er endda begyndt at blive kaldt fregnefjæs i familien…
Hos mennesker skal man holde øje med om man får flere skønhedspletter, er det det samme hos katte?
Og har i også katte med skønhedspletter?
Hermie har 4 stk Oppe ved øret, skinner der 4 pletter igennem=)
Har lige talt Opus’.
Han har 9 på næsen, 6 på læberne og 4 på øjenlågene (2 i hvert øje).
Da vi fik ham havde han 1…
Min Tikko har en på næsen. Itarten troede jeg det var snavs, men det er altså bare en misfarvning.
Aner faktisk ikke, hvorvidt man skal være obs på om de får flere?? Ville spørge min dyrlæge næste gang jeg var på besøg…
Hvad siger I til disse??
Er det skønhedspletter???
Jeg syntes i hvert tilfælde hun er skøn
[quote=Sannela;475069]Hvad siger I til disse??
Er det skønhedspletter???
Jeg syntes i hvert tilfælde hun er skøn
[/quote]
Helt enig, hun er ENESTÅENDE vidunderlig med de to charmeprikker nøjagtigt placeret på hvert sit næsebor.
Gad vide, hvordan hendes forældre har gjort i gerningsøjeblikket for at få dem placeret så perfekt - det må kræve dyyyyyb koncentration.
:øhmm:
Helt enig, hun er ENESTÅENDE vidunderlig med de to charmeprikker nøjagtigt placeret på hvert sit næsebor.
Gad vide, hvordan hendes forældre har gjort i gerningsøjeblikket for at få dem placeret så perfekt - det må kræve dyyyyyb koncentration.
:øhmm:[/quote]
-LOL-LOL
Tak skal du have søde Tut
Hihi viste ikke at katte kunne have skønheddspletter
Mange SNO har dem også. Fie har ikke, jeg tror Viggo har men jeg husker måske forkert… måske er hans bare blå pletter og det er ikke det samme jo
Opus’ opdrætter har lige fortalt mig at mange røde og creme maskede birmaer (opus er creme) får sorte pletter på hudområderne. Sådan skal det bare være og det er EKSTREMT nuttet!