Skønne Abyssinier killinger søger nyt hjem

SOLGT

Disse to dejlige piger leder nu efter deres nye familie :hjerte:

Quintessa og Qiandra er født den 2. februar og vil være klar til at flytte sidst i maj. Minimum 16 uger gamle.
Vi foretrækker at de kan følges ad, men sælger dem også enkeltvis, såfremt der i forvejen er kat i det nye hjem. Altså ikke salg som fremtidig enekat.
De skal have sikre omgivelser som rene indekatte eller med adgang til indhegnet have.

Pris kr. 7.000 pr. stk. Ved køb af begge piger gives rabat på 750,00 pr. killing.

Pris omfatter:
Stamtavle fra Mundikat
2 x vaccination
Chip samt såfremt det ønskes øretatovering
Neutralisation inden flytning
Sundhedscheck og Sundhedsbog fra Skovlunde Dyrehospital
Registreing i Dansk Katteregister
Forsikring Agia Altid tegnes inden flytning og kan overtages af køber. Vi betaler minimum 2 mdr. så pigerne er dækket i den første tid i nyt hjem.
Derudover medfølger flyttepakke med mad til ca. 1 måned samt lidt legetøj.
Livslang support og vejledning.

Quintessa :hjerte:
Hun er kuldets mindste men absolut den mest udadvendte og modige. Hun var den første ude af fødekassen og indtog også med halen højt resten af huset før de andre i kuldet. En skæg pige med masser af spilopper.


Qiandra :hjerte:
En dejlig stor pige med et sødt og blidt sind. Hun er den som kommer op til en og spinder så hele kroppen sitre og allerede nu har hun lært at stange kærligt med det lille hoved.
Hun komplimenterer så fint hendes mere temperamentsfulde søster. :grin:


Og så lige et billede af hele kuldet brormand Quincy bliver hjemme. (Han er forrest)

Jeg har først taget mig sammen til at sætte tøserne rigtig til salg, nu, da det er muligt det er vores sidste kuld og derfor ekstra vedmodigt at sige farvel. Derfor er det også ekstra vigtigt for mig at finde den eller de helt rigtig familier til tøserne.
Grundet Corona kan vi ikke åbne vores hjem helt ubegrænset, men ved seriøs interesse er man velkommen til at komme og hilse på.
Vi bor i Herlev udenfor København
Se evt. mere på www.wijelo.dk

13 Synes om

Hvor ser de alle dejlige ud, Lone :hjerte: De skal nok finde det helt rigtige hjem :slight_smile: Jeg er ked af at høre, at I evt. stopper opdræt. Er lysten der ikke længere (hvis det ikke gør noget, at jeg spørger)? :slight_smile:

Du må gerne spørge :slightly_smiling_face:
Ja det er lysten der er væk, og savnet efter udstillinger har i denne Coronatid faktisk ikke været så stort.
Jeg nyder dog killingerne i fulde drag og måske kommer der et allersidste kuld slut 21 primo 22. Da jeg beholder en drengen fra dette og har en enkelt fertil pige tilbage.
Jeg vil dog ikke udelukke at jeg kan slæbe en kastrat med på en enkelt udstilling i ny og næ, man skal jo aldrig sige aldrig :blush:

2 Synes om

Det forstår jeg godt :slight_smile:
Ja, tag og føl lidt efter, når I kommer længere hen på året. Man kan aldrig vide :slight_smile: Ihvertfald synes jeg, at I har lavet nogle dejlige og racetypiske ABY’er :ok:

1 Synes om

Begge tøser er nu reserveret og flytter sammen til en dejlig familie, hvor de bliver forkælet med en stor dejlig løbegård.
Det kunne ikke være bedre :smiling_face_with_three_hearts:

15 Synes om