Skønne frække abykillinger søger nyt hjem

Vores to skønne drenge Othello og Octavian søger efter deres nye hjem.
Selvom de efterhånden er blevet 15 uger er det ikke lykkedes at finde det rigtige hjem, hvilket vi ikke kan forstå :huh: for de er bare så skønne :hjerte:
Begge drenge har nu forstået at mennesker er supergode til at nusse og de kommer nu selv højt spindende og kræver opmærksomhed, når ikke lige de er i gang med at ommøblere hele huset, for energiniveauet er ret højt.
Man kan dog ikke lade være med at komme i godt humør i deres selskab, for de er ren livsglæde :hopla::hopla::hopla:
De er rigtig glade for hinanden, og derfor vil det være skønt, hvis de kunne finde et hjem sammen, men de sælges også hver for sig, blot ikke til en tilværelse som enekat.
Drengene sælges med stamtavle, de vil være vaccineret og sundhedschekket 2 gange samt chippet og registreret i Dansk Katteregister.
De bliver kastreret omkring 15/11 og vil være klar til at flytte efter en lille uges tid.
Pris 6.000,00 pr. stk. Der gives rabat ved køb af begge killinger og tegnes der sundhedsforsikring indenfor en måned efter de er flyttet, refunderer vi kr. 500,00 som et tilskud til denne.
Sælges ikke til fritløb.

Othello - blid blød og meget kærlig :hjerte: Til tider lidt forsigtig.

Octavian Bandit, Bølle, Bisse men så charmerende :hjerte:


Det er ikke altid nemt at fange abykillinger på billeder, men jeg vil forsøge at tage flere :slight_smile:

Der vil også komme en pige til salg lige så snart vi har taget os sammen til at tage den endelige beslutning om hvem af de to tøser i kuldet som skal blive boende.

Skriv gerne på mail: [email protected] for nærmere oplysninger.

7 Synes om

Hvor ser de skønne ud, Lone :smiley: Frække med fut i rumpen og masser af kærlighed at øse ud på deres kommende familier :hjerte:
Godt nok har jeg en hippieaby, men jeg vil anbefale dem til enhver :hjerte:

1 Synes om

@Wijelo, jeg er sikker på, at der et eller andet sted i reglerne står, at det er forbudt at sætte abykillinger til salg herinde :venter:

Du ved forhåbentlig godt, jeg ikke mener det. Men det er lidt urimeligt at udsætte andre mennesker (læs: mig!) for så store fristelser, når de nu ikke har mulighed for at gøre noget ved det :slight_smile: Jeg kunne ellers godt lige snuppe dem begge :heart: :heart:

3 Synes om

Jeg er sikker på at de ville elske at flytte ind hos dig og sætte fut i Asani og Chilli…:hop:

1 Synes om

De er skønne, Lone :heart_eyes: Håber de finder helt perfekte hjem :heart:

1 Synes om